Co ma wspólnego Tour de France z ADHD? Nowa akcja dla miłośników rowerów

Co ma wspólnego Tour de France z ADHD? Nowa akcja dla miłośników rowerów

O sile, jaką niesie ze sobą zdrowy tryb życia, wie każdy. Nowym spot The Specialized Foundation ma nie tylko inspirować ludzi na całym świecie do ruchu i zadbania o przyszłość następnych pokoleń, ale też edukować rodziców na temat choroby, z którą zmaga się 1 na 9 uczniów w Stanach Zjednoczonych.

Mowa tutaj o ADHD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ADHD objawia się nadmierną ruchliwością dziecka, brakiem koncentracji i zaburzeniami uwagi. Badania pokazują, że kolarstwo i inne formy ruchu mogą pomóc dzieciom z tym zespołem koncentrować się i poprawić ich zdolności skupiania uwagi. Spot ma na celu przekazanie rodzicom, nauczycielom i pracownikom służby zdrowia jak ważny jest rozwój fizyczno-ruchowy, by pozbyć się objawów choroby.

Kampania "Outride ADHD", która rozpoczęła się wraz ze startem 18 Tour de France, będzie działać przez całe lato. Akcja opatrzona jest hashtagiem #RidingForFocus, pod którym możemy wspierać dzieciaki z ADHD.

"Gdybym mogła wybrać jakąś super moc..” słyszymy młodzieńczy głos „ byłaby to zdolność do skupienia się i bycia w stanie dogonić świat, który porusza się zbyt szybko...”. Zobaczcie to sami!

Za realizację spotu odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.

PS

Rozmowa na temat dziecięcych chorób zawsze jest trudna. Jak motywować je do działania, jak sprawić, by wstawały z uśmiechem na twarzy? Fundacja SickKids pokazała, że chore dzieci tak naprawdę są wojownikami!

Z kolei w innym spocie, fundacja Sickkids pokazała, co matki przeżywają naprawdę wraz z chorobą swoich dzieci. Zobaczcie → tutaj

PS2

Ostatnio coraz więcej marek włącza się w pomoc dla dzieci ze schorzeniami. W tym miesiącu w Argentynie Burger King i agencja David nawiązała współpracę z Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują. Część dochodów Burger Kinga zostanie przeznaczona na protezy rąk dla dzieci.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij