Co ma wspólnego Tour de France z ADHD? Nowa akcja dla miłośników rowerów

Co ma wspólnego Tour de France z ADHD? Nowa akcja dla miłośników rowerów
O sile, jaką niesie ze sobą zdrowy tryb życia, wie każdy. Nowym spot The Specialized Foundation ma nie tylko inspirować ludzi na całym świecie do ruchu i zadbania o przyszłość następnych pokoleń, ale też edukować rodziców na temat choroby, z którą zmaga się 1 na 9 uczniów w Stanach Zjednoczonych.
O autorze
1 min czytania 2017-07-21

Mowa tutaj o ADHD.

ADHD objawia się nadmierną ruchliwością dziecka, brakiem koncentracji i zaburzeniami uwagi. Badania pokazują, że kolarstwo i inne formy ruchu mogą pomóc dzieciom z tym zespołem koncentrować się i poprawić ich zdolności skupiania uwagi. Spot ma na celu przekazanie rodzicom, nauczycielom i pracownikom służby zdrowia jak ważny jest rozwój fizyczno-ruchowy, by pozbyć się objawów choroby.

Kampania „Outride ADHD”, która rozpoczęła się wraz ze startem 18 Tour de France, będzie działać przez całe lato. Akcja opatrzona jest hashtagiem #RidingForFocus, pod którym możemy wspierać dzieciaki z ADHD.

„Gdybym mogła wybrać jakąś super moc..” słyszymy młodzieńczy głos „ byłaby to zdolność do skupienia się i bycia w stanie dogonić świat, który porusza się zbyt szybko…”. Zobaczcie to sami!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację spotu odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozmowa na temat dziecięcych chorób zawsze jest trudna. Jak motywować je do działania, jak sprawić, by wstawały z uśmiechem na twarzy? Fundacja SickKids pokazała, że chore dzieci tak naprawdę są wojownikami!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei w innym spocie, fundacja Sickkids pokazała, co matki przeżywają naprawdę wraz z chorobą swoich dzieci. Zobaczcie → tutaj

PS2

Ostatnio coraz więcej marek włącza się w pomoc dla dzieci ze schorzeniami. W tym miesiącu w Argentynie Burger King i agencja David nawiązała współpracę z Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują. Część dochodów Burger Kinga zostanie przeznaczona na protezy rąk dla dzieci.