Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała kampanię, która edukować ma ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z Zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem. W kampanii może wziać udziała każdy i przekonać się, z jak wielkim cierpieniem stykają się osoby z Zespołem Downa.
PS
Zobacz również
-
Świąteczne ciężarówki, ale bez Coca-Coli: bożonarodzeniowa kampania Save the Children
-
Znani aktorzy kontra świąteczna presja. Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w kampanii o presji rodzinnych świąt
-
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
Mówi się, że osoby z zespołem Downa potrzebują specjalnego traktowania, jednak zapominamy, że mają takie same potrzeby jak wszyscy. Aby przedstawić problem „specjalnego” traktowania ludzi z zespołem Downa – CoorDown – włoska organizacja dla osób z dodatkową parą chromosomów, zrealizowała wideo, w którym w zabawny sposób przedstawia te nadzwyczajne potrzeby.
PS2
Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa Iskierka od dawna wspiera rozwój dzieci z aberracją chromosomową oraz realizuje działania o charakterze edukacyjnym i kulturalnym, które mają pokazać nam dzieci z Zespołem Downa „trochę inaczej”.
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
Słuchaj podcastu NowyMarketing