Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Czas na customer experience czyli nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką gamą usług opartych przede wszystkim o design, projektowanie, branding i kampanie 360°.
O autorze
2 min czytania 2018-02-15

Dziś Funktional stawia na zmianę, w centrum której jest przede wszystkim KLIENT.

CUSTOMER EXPERIENCE

Branża marketingu, to obok branży technologicznej jeden z najbardziej dynamicznych sektorów współczesnego biznesu. Nowe trendy i rozwiązania mnożą się w każdym sezonie, a firmy prześcigają, by ulepszać swoją ofertę i jeszcze efektywniej pracować na sukces. Nie dziwi więc fakt, że obie dziedziny już dawno stały się dla siebie inspiracją, a w ostatnim czasie coraz silniej przenikają się, tworząc swego rodzaju synergię.

Firmą, która wprowadziła model oparty o najlepsze rozwiązania z branży IT jest krakowski Funktional. Połączyli design, marketing i technologię, u podstawy których postawili customer service. A wszystko to wpisane w modny dziś model filozofii AGILE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy nasi klienci otrzymują zespół specjalistów, nie tylko w zakresie wykształcenia i doświadczenia, ale także w zakresie zaangażowania, motywacji i kreatywności. Wiąże się to z potrzebą innowacyjnego zarządzania. 2018 rok stawia przed nami zupełnie nowe wyzwania. Chcemy zerwać ze skostniałymi systemami. Czerpiąc z najlepszych rozwiązań wypracowanych przez świat IT, implementujemy tę wiedzę na grunt zespołu. Nowa jakość zarządzania usprawni najważniejszą według nas pracę odbywającą się na szczeblu: agencja – klient. CUSTOMER EXPERIENCE to nasza propozycja nowej jakości obsługi. – tłumaczy Hubert Pokrowiecki, CEO Funktionala.

CZAS NA ZMIANY

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Początek roku jest dla krakowskiej agencji czasem naprawdę dużych zmian. Pierwszą z nich bez wątpienia stało się zatrudnienie Dyrektora Zarządzającego. Stanowisko to objął Piotr Zembura, Top Executive, współodpowiedzialny za sukces m.in. firmy nazwa.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Piotr Zembura posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami i projektami. Budował i wdrażał strategie biznesowe, zapewniał zyski firmom poprzez efektywne zarządzanie ludźmi, realizował projekty o dużej skali, przygotowywał prognozy finansowe i budżety.

W Funktionalu do jego obowiązków należy zaplanowanie i wdrożenie zmian podnoszących efektywność projektową i operacyjną, organizacja pracy działów, planowanie wydatków, budżetowanie, kontroling oraz tworzenie możliwości dalszego rozwoju firmy.

Agencja wierzy, że dzięki tej zmianie nie tylko przeorganizuje wewnętrzne działanie, ale przede wszystkim usprawni obsługę klienta. Dzięki rozproszeniu zarządzania pracownicy będą mogli efektywniej wykorzystać umiejętności i skupią się na swoich specjalizacjach, czyli tym, co robią najlepiej. Daje to potencjał do korzystania z doświadczenia innych i większej kontroli nad poszczególnymi sektorami i czasem. Podstawą takiej pracy jest KOMUNIKACJA.

Hubert Pokrowiecki, CEO Funktionala dodaje:

Wszystkie nasze działania mają na celu wygenerowanie perfekcyjnej obsługi klienta i stworzenia nowej jakości – CUSTOMER EXPERIENCE. Wierzymy, że dzięki temu każdy zyska. Czas realizacji projektów znacznie się skróci, zespół będzie brał odpowiedzialność za konkretne obowiązki, dzięki czemu jego praca będzie efektywniejsza a satysfakcja większa. Naprawdę wierzymy, że zadowolony pracownik to dobry pracownik. Zależy nam, aby obok klientów, każdy członek Funktionala poczuł korzyści wynikające z tego systemu.

RZECZY NIEPOWTARZALNE POWSTAJĄ W HARMONII

Współczesny, świadomy marketing daje potencjał do tworzenia niepowtarzalny rzeczy, wpływania na świat i życie ludzkie, kształtuje wrażliwość i kreuje wartości. Coraz częściej powtarza się, że obok celów komunikacyjnych i sprzedażowych najważniejszym aspektem jest misja i to co realnie możemy zmienić. A możemy wiele.

Marketing musi brać odpowiedzialność za to co proponuje klientom i za to co klient proponuje odbiorcom. Poprzez swoje narzędzia kształtuje świadomość społeczną i kulturę milionów, tworzy nową rzeczywistość. Obok technologii jest jednym z najważniejszych sektorów nowoczesnego świata.

UCIECZKA DO PRZODU

Funktional od lat bardzo chętnie podejmuje współpracę z instytucjami i korporacjami nastawionymi na zmianę, start-upami, firmami z obszarów IT, czy niszowymi projektami, stając się nie tylko agencją obsługującą, ale przede wszystkim partnerem. Corem działalności firmy jest odpowiedzialny marketing i wizja nowej przyszłości. Zmiany w strukturze firmy, motywacja pracowników i CUSTOMER EXPERIENCE to potencjał, by realizować tę misję.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ DO ZESPOŁU FUNKTIONAL I BYĆ CZĘŚCIĄ ZMIAN?

W związku z dynamicznym rozwojem, Funktional otworzył rekrutację dla nowych pracowników. Zaprasza przede wszystkim osoby na stanowiska: Project Manager, Account Manager, Head of Marketing, Art Director i Web Designer. Szczegóły na stronie.