Toyota uruchomiła specjalne konto na Instagramie @SeeLikeMenna, które zabiera ludzi w świat oczami 18-letniej brytyjskiej paraolimpijki Menny Fitzpatrick.
@SeeLikeMenna zostało zaprojektowane, w taki sposób, aby pokazać, że rywalizacja na Igrzyskach Paraolimpijskich nie jest łatwa. Filtr osłabienia wzroku powstał we współpracy z Fitzpatrick i jej widzącym przewodnikiem, Jennifer Kehoe. Przy pracy pomagał Królewski Instytut dla Niewidomych w Londynie i zespół konsultantów okulistycznych, aby przekazać percepcję świata jak najdokładniej.
Zobacz również
Możesz też założyć otworzyć się na pełne 360 stopniowe doświadczenie stworzone na potrzeby akcji SeeLikeMenna:
Profil na Instagramie jest częścią kampanii „Start Your Impossible”, w której marka pokazuje sportowców olimpijskich i paraolimpijskich jako zwykłych ludzi, którzy przełamują stereotypy niepełnosprawności jako ograniczającej życie. Toyota motywuje do pokonywania siebie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!
PS2
Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Zobaczcie przewrotną kampanię Fundacji Integracja!