Wyzwanie, które podjąć może każdy, po prostu przestańmy ssać! Rezygnując z użycia plastikowej słomki możemy zbawczo wpływać na środowisko. W trosce o życie oceanicznych gatunków jedna z amerykańskich fundacji chroniącej środowisko zaprasza do rzucania słomek. Akcja #StopSucking zrzesza Amerykę chętną globalnych zmian!
W Stanach Zjednoczonych każdego dnia zużywana jest ich aż 500 milionów! Jeśli sytuacja z zaśmiecaniem plastikiem oceanów się nie zmieni, w 2050 roku, w wodach całego świata będzie więcej śmieci niż ryb*.
Zobacz również
-
Świąteczne ciężarówki, ale bez Coca-Coli: bożonarodzeniowa kampania Save the Children
-
Znani aktorzy kontra świąteczna presja. Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w kampanii o presji rodzinnych świąt
-
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
To już druga odsłona kampanii. Poniżej możecie zobaczyć poprzedni, zeszłoroczny spot.
PS
„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.
UNICEF zwraca uwagę na kryzys klimatyczny. W sercu Brazylii stanęła szklarnia zamieniona w szkolną klasę
Słuchaj podcastu NowyMarketing