Wyzwanie, które podjąć może każdy, po prostu przestańmy ssać! Rezygnując z użycia plastikowej słomki możemy zbawczo wpływać na środowisko. W trosce o życie oceanicznych gatunków jedna z amerykańskich fundacji chroniącej środowisko zaprasza do rzucania słomek. Akcja #StopSucking zrzesza Amerykę chętną globalnych zmian!
W Stanach Zjednoczonych każdego dnia zużywana jest ich aż 500 milionów! Jeśli sytuacja z zaśmiecaniem plastikiem oceanów się nie zmieni, w 2050 roku, w wodach całego świata będzie więcej śmieci niż ryb*.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To już druga odsłona kampanii. Poniżej możecie zobaczyć poprzedni, zeszłoroczny spot.
PS
„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing