TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suszonki miesiąca: top 19 kreacji maja 2018

Suszonki miesiąca:  top 19 kreacji maja 2018
Przez cały miesiąc mogliście codziennie obserwować nowe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś, dla przypomnienia i nutki inspiracji, przygotowaliśmy przegląd najlepszych majowych kreacji, i nie tylko, które obiegły Internet.
O autorze
3 min czytania 2018-06-04

#1 Gucci – AcquadiFiori 

15 ilustratorek z całego świata w nowej kampanii Gucci rysowało ilustracje o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości. Więcej w artykule Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości.

#2 McDonald’s – BigCan

W tym roku 50 lat kończy ikona McDonald’s – Big Mac. Z tej okazji Coca-Cola stworzyła w hołdzie burgerowi specjalną puszkę, która jest równocześnie prezentacją samej kompozycji przekąski! 

#3 Tiffany & Co. – Belevie in Dreams

W maju rozpoczęła się również kampania Tiffany & Co. „Belevie in Dreams” towarzysząca premierze kolekcji biżuterii „Tiffany Paper Flowers”. Główną rolę w spocie gra Elle Fanning, tańcząca na kolorowych ulicach Nowego Jorku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 IKEA – Say No To Bullying

Aby pokazać negatywne skutki słownej przemocy, IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie dwóch roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. W akcji wykorzystano dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin.

#5 Mini – Find the fastest way 

W marketingu lubimy niestandardowe akcje, które w swojej prostocie zwalają z nóg, dlatego trzeba pogratulować marce MINI, która wpadła na doskonałą promocję swojej nowej funkcji RTTI (Real Time Traffic Information). Więcej o akcji w materiale “MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#6 Muzeum Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział!

Czy promowanie muzeum musi być nudne? Kampania Muzeum Narodowego w Poznaniu wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci. Spoty w humorystyczny sposób zachęcają do odwiedzenia wystaw muzealnych. Więcej pod linkiem „Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#7 AirAsia 

Linie lotnicze AirAsia kontynuowały kampanię z 2017 roku, w której w figlarny sposób zachęcały do podróżowania w dni powszednie, kiedy to miejsca turystyczne Tajlandii nie są szczególnie zatłoczone.

  

#8 IKEA – The sleepiest print ad ever made

IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Tym razem stworzyła najbardziej usypiającą reklamę na świecie.

#9 Whirlpool – Congrats, parents

Wraz ze zbliżającym się w USA terminem ukończenia szkół średnich Whirlpool celebrował i gratulował niestrudzonego wysiłku rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy.

#10 Kia – Stinger

Marka Kia, aby wzbudzić zainteresowanie samochodem, którego premiera miała miejsce w 2017 roku, wysłała interaktywną broszurę 100 dziennikarzom motoryzacyjnym. Książka ma kilka cech charakterystycznych dla fanów ostrej jazdy: spaloną gumę, mandat za przekroczenie prędkości i… Więcej przeczytacie pod linkiem Kia stworzyła interaktywną książkę, która pozwala poczuć atmosferę szybkiej jazdy

#11 Schweppes – The Dress for Respect

86% kobiet w Brazylii deklaruje, że było nękanych w klubach nocnych. Marka Schweppes przeprowadziła eksperyment, by potwierdzić te dane i otworzyć ludziom oczy na problem molestowania.

#12 Burger King – Prom 

Nie ma nic straszniejszego niż publiczne odrzucenie romantycznych zalotów. Burger King zaryzykował porażkę na dużą skalę i zaprosił konkurencyjny lokal na bal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, w jaki sposób to zrobił. Zobaczcie na Burger King zaprasza po sąsiedzku Wendy’s na bal. Czy mają szansę zostać królem i królową balu

#13 Moviestar

W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Dlatego Moviestar i agencja Y&R Mexico od dawna uświadamiają, że spotykanie się z kimś poznanym na portalach społecznościowych może skończyć się nieprzyjemnie.

# 14 Danone – Konfusion Kitchen

Jeśli Ty też nie nadążasz za najnowszymi wegańskimi, paleo, bezglutenowymi, surowymi, bez laktozy, rezygnującymi z cukrów, trendami w żywności, które wydają się nie mieć końca, to Danone stworzył eksperyment specjalnie dla Ciebie!

#15 PornHub – Socks

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie witryn z materiałami pornograficznymi przedstawiła nową kolekcję skarpetek, które stworzone są dla sportowców, miłośników mody i tych, którzy lubią spędzać czas z PornHub w „cztery oczy”.

#16 IKRA – ASMR 

Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.


#17 Grey Group Poland – Kartka, która może uratować życie

Agencja Grey Group Poland stworzyła kampanię, która miała na celu przeciwdziałanie zatruciu czadem. O akcji napisały największe media branżowe. Po więcej wejdźcie na Kartka, która może uratować życie — polska kampania podbija świat

#18 KitKat – Flight Delayed Break Machine

Skoro czas na przerwę, czas na KitKat. Brazylijska agencja JWT i marka KitKat stworzyły automat oferujący darmowe batony pasażerom, których samoloty zostały opóźnione.

#19 Vanity Fair – Emilia Clarke Re-Creates Stock Photos 

Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe.