Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Suszonki miesiąca: top 19 kreacji maja 2018

Suszonki miesiąca:  top 19 kreacji maja 2018
Przez cały miesiąc mogliście codziennie obserwować nowe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś, dla przypomnienia i nutki inspiracji, przygotowaliśmy przegląd najlepszych majowych kreacji, i nie tylko, które obiegły Internet.
O autorze
3 min czytania 2018-06-04

#1 Gucci – AcquadiFiori 

15 ilustratorek z całego świata w nowej kampanii Gucci rysowało ilustracje o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości. Więcej w artykule Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości.

#2 McDonald’s – BigCan

W tym roku 50 lat kończy ikona McDonald’s – Big Mac. Z tej okazji Coca-Cola stworzyła w hołdzie burgerowi specjalną puszkę, która jest równocześnie prezentacją samej kompozycji przekąski! 

#3 Tiffany & Co. – Belevie in Dreams

W maju rozpoczęła się również kampania Tiffany & Co. „Belevie in Dreams” towarzysząca premierze kolekcji biżuterii „Tiffany Paper Flowers”. Główną rolę w spocie gra Elle Fanning, tańcząca na kolorowych ulicach Nowego Jorku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 IKEA – Say No To Bullying

Aby pokazać negatywne skutki słownej przemocy, IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie dwóch roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. W akcji wykorzystano dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin.

#5 Mini – Find the fastest way 

W marketingu lubimy niestandardowe akcje, które w swojej prostocie zwalają z nóg, dlatego trzeba pogratulować marce MINI, która wpadła na doskonałą promocję swojej nowej funkcji RTTI (Real Time Traffic Information). Więcej o akcji w materiale “MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#6 Muzeum Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział!

Czy promowanie muzeum musi być nudne? Kampania Muzeum Narodowego w Poznaniu wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci. Spoty w humorystyczny sposób zachęcają do odwiedzenia wystaw muzealnych. Więcej pod linkiem „Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#7 AirAsia 

Linie lotnicze AirAsia kontynuowały kampanię z 2017 roku, w której w figlarny sposób zachęcały do podróżowania w dni powszednie, kiedy to miejsca turystyczne Tajlandii nie są szczególnie zatłoczone.

  

#8 IKEA – The sleepiest print ad ever made

IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Tym razem stworzyła najbardziej usypiającą reklamę na świecie.

#9 Whirlpool – Congrats, parents

Wraz ze zbliżającym się w USA terminem ukończenia szkół średnich Whirlpool celebrował i gratulował niestrudzonego wysiłku rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy.

#10 Kia – Stinger

Marka Kia, aby wzbudzić zainteresowanie samochodem, którego premiera miała miejsce w 2017 roku, wysłała interaktywną broszurę 100 dziennikarzom motoryzacyjnym. Książka ma kilka cech charakterystycznych dla fanów ostrej jazdy: spaloną gumę, mandat za przekroczenie prędkości i… Więcej przeczytacie pod linkiem Kia stworzyła interaktywną książkę, która pozwala poczuć atmosferę szybkiej jazdy

#11 Schweppes – The Dress for Respect

86% kobiet w Brazylii deklaruje, że było nękanych w klubach nocnych. Marka Schweppes przeprowadziła eksperyment, by potwierdzić te dane i otworzyć ludziom oczy na problem molestowania.

#12 Burger King – Prom 

Nie ma nic straszniejszego niż publiczne odrzucenie romantycznych zalotów. Burger King zaryzykował porażkę na dużą skalę i zaprosił konkurencyjny lokal na bal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, w jaki sposób to zrobił. Zobaczcie na Burger King zaprasza po sąsiedzku Wendy’s na bal. Czy mają szansę zostać królem i królową balu

#13 Moviestar

W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Dlatego Moviestar i agencja Y&R Mexico od dawna uświadamiają, że spotykanie się z kimś poznanym na portalach społecznościowych może skończyć się nieprzyjemnie.

# 14 Danone – Konfusion Kitchen

Jeśli Ty też nie nadążasz za najnowszymi wegańskimi, paleo, bezglutenowymi, surowymi, bez laktozy, rezygnującymi z cukrów, trendami w żywności, które wydają się nie mieć końca, to Danone stworzył eksperyment specjalnie dla Ciebie!

#15 PornHub – Socks

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie witryn z materiałami pornograficznymi przedstawiła nową kolekcję skarpetek, które stworzone są dla sportowców, miłośników mody i tych, którzy lubią spędzać czas z PornHub w „cztery oczy”.

#16 IKRA – ASMR 

Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.


#17 Grey Group Poland – Kartka, która może uratować życie

Agencja Grey Group Poland stworzyła kampanię, która miała na celu przeciwdziałanie zatruciu czadem. O akcji napisały największe media branżowe. Po więcej wejdźcie na Kartka, która może uratować życie — polska kampania podbija świat

#18 KitKat – Flight Delayed Break Machine

Skoro czas na przerwę, czas na KitKat. Brazylijska agencja JWT i marka KitKat stworzyły automat oferujący darmowe batony pasażerom, których samoloty zostały opóźnione.

#19 Vanity Fair – Emilia Clarke Re-Creates Stock Photos 

Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe.