MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji

Piknik w moskiewskim Parku Sokolniki, autobus w barwach polskiej turystyki, spoty w rozgłośni Avto Radio, konkurs na ulubione miasto w Polsce na Vkontakte. Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje udział naszej reprezentacji narodowej w mundialu do promowania Polski i polskiej turystyki.

Zorganizowany przez ambasadę RP i ośrodek POT w Moskwie piknik w moskiewskim Parku Sokolniki był pierwszym z serii przedsięwzięć promujących Polskę jako kierunek turystyczny w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Imprezie towarzyszyło hasło „Piłka w grze, czyli Polska na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018”. Głównym punktem programu był turniej piłkarski z udziałem drużyn z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Izraela, Japonii, a także reprezentacji Moskiewskiego Państwowego Instytutu Stosunków Międzynarodowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dwa pierwsze mecze fazy grupowej Mistrzostw Świata polska reprezentacja rozegra na stadionach Spartak Arena w Moskwie i Kazań Arena w Kazaniu. Po ulicach tych miast jeździ autobus w barwach polskiej turystyki w wersji mundialowej z hasłem Польша. Вам здесь рады!. Ekspresyjna reklama rzuca się przechodniom w oczy, wśród nich licznym grupom zagranicznych kibiców. Szacuje się, że podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018, nad Wołgą pojawi się ponad milion fanów narodowych drużyn rywalizujących na trawiastych arenach Rosji o Puchar Świata FIFA.

Przez dwa czerwcowe tygodnie treść spotów radiowych o Polsce pt. Польша. Вам здесь рады! docierała będzie do zmotoryzowanych słuchaczy rozgłośni Avto Radio, lidera w paśmie FM, obejmującego zasięgiem kilkaset miast w Rosji i sąsiednich krajach. Na antenie najpopularniejszej rosyjskiej stacji radiowej reklamy przygotowane przez moskiewski ośrodek POT wyemitowane zostaną 90 razy. W sieci trwa tymczasem ożywione głosowanie w konkursie na ulubione miasto w Polsce. Uczestniczą w nim użytkownicy Vkontakte, popularnego w Rosji medium społecznościowego.

Akcja promocyjna prowadzona przez ośrodek POT w Moskwie jest elementem realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną planu promocji narodowej turystyki z wykorzystaniem międzynarodowych imprez sportowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij