TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
Choć nasza reprezentacja zakończyła swoją przygodę na Mundialu w Rosji wśród 32 najlepszych drużyn świata, echa meczów nie cichną. Polscy marketerzy kibicowali naszej reprezentacji do ostatniej chwili i z humorem skomentowali jej grę.
O autorze
1 min czytania 2018-06-29

Poniżej zebraliśmy kilka najlepszych przed i pomeczowych kreacji marek.

Pizzportal.pl

forBET

NIVEA

Cydr Lubelski 

Wyborowa

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nauka o klimacie

Kubota

Faktoria Win

Ballantine’s

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Muzeum Narodowe w Warszawie

Sobieski Vodka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Volkswagen

Żartowniś Ponury

SARE

Łódź

Również Niemcy, obecni Mistrzowie Świata, niespodziewanie pożegnali się już z rozgrywkami. Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał. W tym przypadku PornHub i Ryanair również zareagowały z humorem 😉

PS 

Co wspólnego mają Dania – ojczyzna Carlsberga i Rosja? Zamiłowanie do kawioru, rzecz jasna! Marka wspiera narodową drużynę Danii od 40 lat. W tym roku koncern postanowił zrobić coś kreatywnego i zamiast stawiać na konwencjonalne akcje marketingowe zagrzewające piłkarzy do walki, we współpracy z mistrzem kuchni molekularnej, stworzył kawior z… piwa

 

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
>>> MŚ 2018: MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia