MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia - Polska

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia - Polska

Choć nasza reprezentacja zakończyła swoją przygodę na Mundialu w Rosji wśród 32 najlepszych drużyn świata, echa meczów nie cichną. Polscy marketerzy kibicowali naszej reprezentacji do ostatniej chwili i z humorem skomentowali jej grę.

Poniżej zebraliśmy kilka najlepszych przed i pomeczowych kreacji marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pizzportal.pl

forBET

NIVEA

Cydr Lubelski 

Wyborowa

Nauka o klimacie

Kubota

Faktoria Win

Ballantine's

Muzeum Narodowe w Warszawie

Sobieski Vodka

Volkswagen

Żartowniś Ponury

SARE

Łódź

Również Niemcy, obecni Mistrzowie Świata, niespodziewanie pożegnali się już z rozgrywkami. Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał. W tym przypadku PornHub i Ryanair również zareagowały z humorem ;)

PS 

Co wspólnego mają Dania - ojczyzna Carlsberga i Rosja? Zamiłowanie do kawioru, rzecz jasna! Marka wspiera narodową drużynę Danii od 40 lat. W tym roku koncern postanowił zrobić coś kreatywnego i zamiast stawiać na konwencjonalne akcje marketingowe zagrzewające piłkarzy do walki, we współpracy z mistrzem kuchni molekularnej, stworzył kawior z... piwa

 

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
>>> MŚ 2018: MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska - Kolumbia

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij