TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu

MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu
Za nami finał tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Zwycięzcami mundialu zostali Francuzi. Jak marki zareagowały na ostatni mecz i skomentowały jego wynik?
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]

Poniżej kilka wybranych, związanych z mundialem, kreacji marek.

Loius Vuitton

Żywiec

Łódź

Ikea Chorwacja

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ballroom Life

Frosta

Kreacje marek, które pojawiły się przed finałem

Ballantine’s

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NIVEA

IKEA

Podczas mistrzostw dowiedzieliśmy się o transferze Cristiano Ronaldo z Realu Madryt do Juventusu Turyn – w tym przypadku warto wyróżnić komentarz marki Pixers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Nie taka piękna gra” – kampania przeciw przemocy na długo zapadnie w pamięci.

 

>>> MŚ 2018: przewodnik, jak pokonać Szwecję na okładce The Times
>>> MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
>>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
>>> MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]