MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
Choć nasza reprezentacja zakończyła swoją przygodę na Mundialu w Rosji wśród 32 najlepszych drużyn świata, echa meczów nie cichną. Polscy marketerzy kibicowali naszej reprezentacji do ostatniej chwili i z humorem skomentowali jej grę.
O autorze
1 min czytania 2018-06-29

Poniżej zebraliśmy kilka najlepszych przed i pomeczowych kreacji marek.

Pizzportal.pl

forBET

NIVEA

Cydr Lubelski 

Wyborowa

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nauka o klimacie

Kubota

Faktoria Win

Ballantine’s

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Muzeum Narodowe w Warszawie

Sobieski Vodka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Volkswagen

Żartowniś Ponury

SARE

Łódź

Również Niemcy, obecni Mistrzowie Świata, niespodziewanie pożegnali się już z rozgrywkami. Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał. W tym przypadku PornHub i Ryanair również zareagowały z humorem 😉

PS 

Co wspólnego mają Dania – ojczyzna Carlsberga i Rosja? Zamiłowanie do kawioru, rzecz jasna! Marka wspiera narodową drużynę Danii od 40 lat. W tym roku koncern postanowił zrobić coś kreatywnego i zamiast stawiać na konwencjonalne akcje marketingowe zagrzewające piłkarzy do walki, we współpracy z mistrzem kuchni molekularnej, stworzył kawior z… piwa

 

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
>>> MŚ 2018: MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia