Poniżej zebraliśmy kilka najlepszych przed i pomeczowych kreacji marek.
Pizzportal.pl
forBET
Zobacz również
NIVEA
Cydr Lubelski
Wyborowa
Nauka o klimacie
Kubota
Faktoria Win
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ballantine’s
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Muzeum Narodowe w Warszawie
Sobieski Vodka
Volkswagen
Żartowniś Ponury
SARE
Łódź
Również Niemcy, obecni Mistrzowie Świata, niespodziewanie pożegnali się już z rozgrywkami. Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał. W tym przypadku PornHub i Ryanair również zareagowały z humorem 😉
PS
Co wspólnego mają Dania – ojczyzna Carlsberga i Rosja? Zamiłowanie do kawioru, rzecz jasna! Marka wspiera narodową drużynę Danii od 40 lat. W tym roku koncern postanowił zrobić coś kreatywnego i zamiast stawiać na konwencjonalne akcje marketingowe zagrzewające piłkarzy do walki, we współpracy z mistrzem kuchni molekularnej, stworzył kawior z… piwa.
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek
>>> MŚ 2018: MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia