MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu

MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu

Za nami finał tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Zwycięzcami mundialu zostali Francuzi. Jak marki zareagowały na ostatni mecz i skomentowały jego wynik?

>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poniżej kilka wybranych, związanych z mundialem, kreacji marek.

Loius Vuitton

Żywiec

Łódź

Ikea Chorwacja

Ballroom Life

Frosta

Kreacje marek, które pojawiły się przed finałem

Ballantine's

NIVEA

IKEA

Podczas mistrzostw dowiedzieliśmy się o transferze Cristiano Ronaldo z Realu Madryt do Juventusu Turyn – w tym przypadku warto wyróżnić komentarz marki Pixers.

„Nie taka piękna gra” - kampania przeciw przemocy na długo zapadnie w pamięci.

 

>>> MŚ 2018: przewodnik, jak pokonać Szwecję na okładce The Times
>>> MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
>>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia - Polska
>>> MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij