TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie” – sklep internetowy AMW podbija internet opisami produktów

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie” – sklep internetowy AMW podbija internet opisami produktów
Czapka futrzana nie od czapy, trzewiki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia oraz kalesony, które doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni – Agencja Mienia Wojskowego w zabawny i praktyczny sposób zachęca do zakupów online.
O autorze
2 min czytania 2018-09-16

żródło: sklep.amw.com.pl

Od połowy czerwca można robić zakupy w sklepie internetowym Agencji Mienia Wojskowego. Wartość złożonych do połowy sierpnia zamówień w e-sklepie AMW wyniosła już prawie 207 tys. zł. Środki pochodzące ze sprzedaży internetowej przekazywane są na modernizację techniczną polskiej armii.

Zabawne, pełne korzyści i praktycznych wskazówek opisy sprzedawanych produktów podbijają serca Internautów – większość sprzedawanych rzeczy pochodzi z wojskowych magazynów i nigdy nie była używana („Nasza oferta nie stawia na baczność, ale warto mieć się na baczności, bo wiele towarów trafia do nas z armii w ograniczonej liczbie”).

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie. Ta wyszła akurat z Wojsk Lotniczych i Marynarki Wojennej i trafiła do AMW. Dzięki podpince ciepła, a chowanemu kapturowi funkcjonalna. Nie wychodź bez niej z naszego sklepu!” – tak Agencja zachęca do zakupu kurtek wyjściowych z podpinką. Co jeszcze znajdziemy w ofercie?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • trzewiki desantowca: „Wojskowa niezawodność i solidność na antypoślizgowej podeszwie. Dzięki nim zawsze będziesz czuł twardy grunt pod nogami i miał pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia. Kup i rozchodź zanim rozejdą się w internetach”,
  • mundur polowy: „Za mundurem… Dość tych banałów! Jakie panny? Jaki sznur? Sznur ostanie Ci się, jeśli mundur nie wyląduje w porę w zakupowym koszyku. Wojskowa bluza i spodnie w przewiewnej wersji letniej. Pobuszujesz w nich w lesie, ale i zgarniesz garść pochwał za bycie na czasie z trendami. W końcu styl militarny to hit niemal każdego sezonu”,
  • fartuch operacyjny: „Zostań dr Housem w swoim domu albo Gordonem Ramseyem w swojej kuchni. Operacyjny fartuch z wojskowych magazynów równie dobrze sprawdzi się na przebieranej imprezie, jak i podczas operacji na kulinarnej materii”,
  • kombinezon pilota bez ocieplacza: „Idealne ubranie dla wszystkich, którzy marzą o życiu z odrobiną polotu. Równie dobrze zadasz w nim szyku na lotniczych pokazach, jak i wzbudzisz aplauz na przebieranej imprezie. W nim wszystko pójdzie fruwająco. W zestawie z okularami przeciwsłonecznymi pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w „Top Gun”,
  • kalesony zimowe specjalne: „Specjalna, zimowa wersja legendarnych wojskowych kalesonów. Doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni”,
  • kożuch: „Jutro będzie futro, a dziś mamy kożuch. Same plusy w minusowych temperaturach. Brace yourself, winter is coming!”.

Warto przeczytać:

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Portret Emmanuela Macrona za 2 euro, kubek z portretem prezydenta za 24,90 euro, zegarek z niebiesko-biało-czerwoną bransoletą za 169 euro – od 14 września można kupować w Internecie oficjalne gadżety i pamiątki związane z Republiką Francuską, Prezydentem Francji i Pałacem Elizejskim. Pozyskane środki zostaną wykorzystane na utrzymanie i renowację 300-letniego Pałacu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nadwyraz.com to nowa marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od kilku miesięcy, ale już zdążyła podbić serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!” oraz fani literatury polskiej, dla których przygotowano koszulkę z Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego.