Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie” – sklep internetowy AMW podbija internet opisami produktów

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie” – sklep internetowy AMW podbija internet opisami produktów
Czapka futrzana nie od czapy, trzewiki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia oraz kalesony, które doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni – Agencja Mienia Wojskowego w zabawny i praktyczny sposób zachęca do zakupów online.
O autorze
2 min czytania 2018-09-16

żródło: sklep.amw.com.pl

Od połowy czerwca można robić zakupy w sklepie internetowym Agencji Mienia Wojskowego. Wartość złożonych do połowy sierpnia zamówień w e-sklepie AMW wyniosła już prawie 207 tys. zł. Środki pochodzące ze sprzedaży internetowej przekazywane są na modernizację techniczną polskiej armii.

Zabawne, pełne korzyści i praktycznych wskazówek opisy sprzedawanych produktów podbijają serca Internautów – większość sprzedawanych rzeczy pochodzi z wojskowych magazynów i nigdy nie była używana („Nasza oferta nie stawia na baczność, ale warto mieć się na baczności, bo wiele towarów trafia do nas z armii w ograniczonej liczbie”).

„Kurtka wyjdzie z wojska, ale wojsko z kurtki nie. Ta wyszła akurat z Wojsk Lotniczych i Marynarki Wojennej i trafiła do AMW. Dzięki podpince ciepła, a chowanemu kapturowi funkcjonalna. Nie wychodź bez niej z naszego sklepu!” – tak Agencja zachęca do zakupu kurtek wyjściowych z podpinką. Co jeszcze znajdziemy w ofercie?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • trzewiki desantowca: „Wojskowa niezawodność i solidność na antypoślizgowej podeszwie. Dzięki nim zawsze będziesz czuł twardy grunt pod nogami i miał pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia. Kup i rozchodź zanim rozejdą się w internetach”,
  • mundur polowy: „Za mundurem… Dość tych banałów! Jakie panny? Jaki sznur? Sznur ostanie Ci się, jeśli mundur nie wyląduje w porę w zakupowym koszyku. Wojskowa bluza i spodnie w przewiewnej wersji letniej. Pobuszujesz w nich w lesie, ale i zgarniesz garść pochwał za bycie na czasie z trendami. W końcu styl militarny to hit niemal każdego sezonu”,
  • fartuch operacyjny: „Zostań dr Housem w swoim domu albo Gordonem Ramseyem w swojej kuchni. Operacyjny fartuch z wojskowych magazynów równie dobrze sprawdzi się na przebieranej imprezie, jak i podczas operacji na kulinarnej materii”,
  • kombinezon pilota bez ocieplacza: „Idealne ubranie dla wszystkich, którzy marzą o życiu z odrobiną polotu. Równie dobrze zadasz w nim szyku na lotniczych pokazach, jak i wzbudzisz aplauz na przebieranej imprezie. W nim wszystko pójdzie fruwająco. W zestawie z okularami przeciwsłonecznymi pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w „Top Gun”,
  • kalesony zimowe specjalne: „Specjalna, zimowa wersja legendarnych wojskowych kalesonów. Doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni”,
  • kożuch: „Jutro będzie futro, a dziś mamy kożuch. Same plusy w minusowych temperaturach. Brace yourself, winter is coming!”.

Warto przeczytać:

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Portret Emmanuela Macrona za 2 euro, kubek z portretem prezydenta za 24,90 euro, zegarek z niebiesko-biało-czerwoną bransoletą za 169 euro – od 14 września można kupować w Internecie oficjalne gadżety i pamiątki związane z Republiką Francuską, Prezydentem Francji i Pałacem Elizejskim. Pozyskane środki zostaną wykorzystane na utrzymanie i renowację 300-letniego Pałacu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nadwyraz.com to nowa marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od kilku miesięcy, ale już zdążyła podbić serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!” oraz fani literatury polskiej, dla których przygotowano koszulkę z Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego.