Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Cwancyk – niezależni twórcy tworzą spot dla piwa Łomża Jasne Pełne

Łomża Jasne Pełne oraz zespół kierowany przez Cezarego Chwicewskiego, dyrektora kreatywnego Up To Date Festivalu, stworzyli film, który – patrząc na pierwsze reakcje internautów – staje się viralem.
O autorze
1 min czytania 2018-10-29

24 października br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Łomży Jasne Pełne. „Cwancyk”, stanowiący główny element akcji, to niespełna dwuminutowy film, który w nietuzinkowy sposób przedstawia odważne i barwne oblicze browaru.

Osią fabuły spotu jest relacja dwojga młodych ludzi, którzy prześcigają się na najbardziej niedorzeczne sposoby otwarcia butelki Łomży Jasne Pełne. Pośród akcesoriów pojawiają się m.in. Tamagotchi, żelazko, papierek po kebabie, fajka, kultowy telefon komórkowy, płyta kompaktowa, narta, gumowa kura, bilon, „farelka”, trzepaczka, liczydło czy deskorolka…

Za produkcję odpowiada zespół kierowany przez Cezarego Chwicewskiego, dyrektora kreatywnego Up To Date Festivalu w Białymstoku, którego kreacje oraz kampanie były wielokrotnie nominowane do branżowych konkursów reklamy, a także nagradzane, m.in. mieczami Klubu Twórców Reklamy. Za nadzór nad projektem odpowiada agencja Crane.

– Ten film to paradokument, którego każda scena została odegrana naprawdę, bez oszustw, naciągania i udawania. Aby osiągnąć efekt naturalności, dbałem o to, by aktorzy mieli do czynienia z większością akcesoriów, które miały posłużyć jako otwieracze do piwa, dopiero podczas kręcenia ujęć. Uzyskaliśmy przez to prawdziwe emocje i zaangażowanie na planie – wyjaśnia Cezary Chwicewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Siłą tego projektu jest fakt, że wspólnie stworzyliśmy kreację od serca, a nie zza biurka – podsumowuje Maciej Zalewski, współtwórca projektu.

Najnowszy spot reklamowy Łomży Jasne Pełne łamie zastane i przewidywalne standardy komunikacji marketingowej. Naturalność i autentyczność to, obok niezwykłej dbałości o szczegół, elementy wyróżniające omawiany film. Wielość detali, barwność i dynamika montażu namawiają nie tylko do reakcji, ale i do ponownego odtworzenia… co ma swoje odbicie w liczbie odsłon – w ciągu pierwszej doby spot ŁJP został obejrzany ponad 150 tys. razy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Premiera spotu miała miejsce w serwisie społecznościowym Facebook, na stronie Łomży Jasne Pełne – to główny kanał wykorzystany w kampanii wizerunkowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się