Jysk stawia na employer branding – firma uruchomiła vloga na YouTubie

Jysk stawia na employer branding – firma uruchomiła vloga na YouTubie
Duńska sieć handlowa Jysk uruchomiła nowy vlog na swoim kanale na YouTubie. W serii odcinków pokazywane są ciekawostki z życia firmy, akcje społeczne oraz inicjatywy pracowników.
O autorze
1 min czytania 2019-03-01

Jysk doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest employer branding. Przykładem tego jest nowy vlog firmy na YouTubie, który ma za zadanie zaprezentować duńską markę jak najszerszemu gronu odbiorców. Ciekawostki oraz fakty na temat firmy, akcje społeczne czy inicjatywy pracowników zaprezentowane są w poszczególnych materiałach w świeży i interesujący sposób.

Każdy z vlogów prowadzi inny pracownik polskiego oddziału. W najnowszym filmie wystąpił  Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który opowiadał m.in. o tym, dlaczego zdecydowano, że siedziba główna firmy będzie w Gdańsku.

Z kolei w pierwszym odcinku wystąpiła Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR, która opowiadała o spotkaniu z kierownikami sklepów i przedstawiła kilka najważniejszych liczb w firmie Jysk.

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się