Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Mam Startup rusza z serią inspirujących wywiadów przeprowadzonych podczas Infoshare 2019 – w pierwszym odcinku Michał Sadowski z Brand24

Mam Startup rusza z serią inspirujących wywiadów przeprowadzonych podczas Infoshare 2019 – w pierwszym odcinku Michał Sadowski z Brand24
W dniach 8-9 maja br. w Gdańsku odbyła się 13. edycja konferencji Infoshare. W studiu Mam Startup w strefie PKO Banku Polskiego przeprowadzone zostały wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych. Na pierwszy rzut przedstawiamy rozmowę z Michałem Sadowskim z Brand24.
O autorze
0 min czytania 2019-05-13

Tegoroczna, 13. już edycja konferencji Infoshare, podczas której eksperci z całego świata omawiali zagadnienia dotyczące innowacji w biznesie i zarządzaniu, sztucznej inteligencji oraz przyszłości światowego rynku technologicznego, dobiegła końca. Na potrzeby wydarzenia portal Mam Startup wraz ze swoim partnerem PKO Bankiem Polskim, stworzył specjalną strefę, w której przeprowadzone zostały wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych.

Przedstawiamy pierwszy odcinek z serii, w którym Bartosz Filip Malinowski rozmawia z Michałem Sadowskim z Brand24 o tym, co jest mocną stroną jego firmy, co z perspektywy czasu mógłby zrobić lepiej, kim są jego najciekawsi klienci oraz dlaczego warto kłaść naprawdę duży nacisk na obsługę klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj