Save Our Species: Lacoste zmienia swoje logo i ratuje wymierające gatunki zwierząt

Save Our Species: Lacoste zmienia swoje logo i ratuje wymierające gatunki zwierząt

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.

Marka Lacoste rusza z drugą edycją kampanii „Save Our Species”, mającą na celu ratowanie zagrożonych gatunków zwierząt. W ramach akcji brand wprowadził 10 limitowanych koszulek, na których zamiast charakterystycznego logo z krokodylem pojawią się podobizny innych zwierząt. Cały dochód ze sprzedaży trafi na konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co ciekawe, ilość dostępnych koszulek będzie uzależniona od aktualnej populacji danego zwierzęcia, natomiast każdy projekt będzie dostępny w wybranym mieście. Zgodnie z tym w butiku marki w Miami będzie można kupić koszulkę z logo przedstawiającym żabę giganta – tam dostępne będą 132 sztuki. Z kolei w Paryżu znajdziemy t-shirty z rysiem iberyjskim – we francuskim sklepie do kupienia będzie 589 sztuk.

Cała kolekcja trafi do sprzedaży 22 maja.

PS

W grudniu 2018 roku Wyborcza.pl i WWF zorganizowali akcję na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt.

PS2

Nosacz sundajski znany z memów o „polskich Januszach” został zaadoptowany przez polski oddział Xiaomi. Z pozoru to działanie podszyte humorem, w efekcie miało pomóc zagrożonemu gatunkowi.

PS3

Panda Wielka ma jeden z najsłabszych współczynników reprodukcji wśród zwierząt na naszej planecie. Naukowcy i pracownicy zoo w celu sprawdzenia nowych metod zachęcających pandy do rozmnażania się nawiązali współpracę z serwisem PornHub, który nakłaniał użytkowników do przebierania się w stroje pandy podczas miłosnych uniesień. Za każdą przysłaną propozycję filmu, serwis przekazywał 100$ na rzecz organizacji non profit zajmujące się ochroną pand.

PS4

Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij