Greenpeace w odpowiedzi na aplikację FaceApp pokazuje, jak zmieni się świat za kilkanaście lat

Greenpeace w odpowiedzi na aplikację FaceApp pokazuje, jak zmieni się świat za kilkanaście lat
Rosyjski oddział Greenpeace postanowił wykorzystać ogromną popularność aplikacji FaceApp, która postarzała twarze użytkowników – organizacja w podobny sposób pokazała, jak drastycznie zmieni się nasz świat za kilkanaście lat, jeśli zignorujemy problem globalnego ocieplenia.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Aplikacja FaceApp szturmem podbiła media społecznościowe. Dzięki niej użytkownicy mogli sprawdzić, jak (prawdopodobnie) będą wyglądać w podeszłym wieku.

Teraz rosyjski oddział organizacji Greenpeace postanowił w podobny sposób pokazać, jak zmieni się nasz świat, jeśli nie podejmiemy żadnych kroków w celu ochrony naszego środowiska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: instagram.com/greenpeaceru

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W czerwcu br. na ulicach kilku polskich miast pojawiły się klepsydry pogrzebowe o treści nawiązującej do katastrof klimatycznych. Jest to część akcji społecznej polskiego oddziału organizacji Extinction Rebellion, która tym samym chce zwrócić uwagę społeczeństwa na skutki globalnego ocieplenia.

PS2

14 maja br. aktywiści z organizacji Greenpeace zawiesili na siedzibach PiS i PO wielkie czarne transparenty z napisem „Polska bez węgla 2030”. Akcja była protestem przeciwko ignorowaniu przez obie partie kryzysu klimatycznego.

PS3

Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.

PS4

„Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” – brzmi jedno z haseł nowej kampanii WWF. Jej celem jest zwrócenie uwagi na palący problem tworzyw sztucznych zanieczyszczających nasze środowisko.