#DoŻółtegoKosza: Żywiec Zdrój w nowej akcji uczy segregacji plastikowych butelek, by móc poddać je recyklingowi

#DoŻółtegoKosza: Żywiec Zdrój w nowej akcji uczy segregacji plastikowych butelek, by móc poddać je recyklingowi

Marka Żywiec Zdrój ruszyła z nową akcją pod hasłem #DoŻółtegoKosza, w ramach której zmieniła warszawskie słupy reklamowe w żółte kosze do segregacji plastiku. Butelki PET, które tam trafią, zostaną poddane recyklingowi.

Żywiec Zdrój w ramach akcji #DoŻółtegoKosza chce zachęcić swoich konsumentów do segregacji plastikowych butelek marki, które następnie zostaną poddane recyklingowi. Jednak aby to się stało, muszą zostać wrzucone do odpowiednich pojemników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym, słupy reklamowe zlokalizowane przy ul. Miodowej na skrzyżowaniu z placem Krasińskich, na rogu ulic Marszałkowskiej i Wspólnej oraz na Placu Trzech Krzyży zamieniły się w żółte kosze do segregacji. Gdy wówczas butelki PET zostaną wrzucone do nich, lub też do innych pojemników oznaczonych hasłem „tworzywa sztuczne”, będą mogły one zostać przetworzone i ponownie użyte. 

Akcja trwa do 15 września br., zaś po jej zakończeniu plastikowe butelki zostaną poddane recyklingowi i będą mogły być wykorzystane m.in. do produkcji zabawek, mebli lub też nowych butelek. 

Co więcej, od 3 września hasztag #DoŻółtegoKosza pojawia się także na profilach kolejnych znanych i lubianych osób. Na swoich kanałach gwiazdy zachęcają do segregacji plastikowych opakowań, pokazując jak w prosty sposób ograniczyć ilość odpadów plastikowych w środowisku, nadając im drugie życie. Kampanię wspierają już między innymi Michał Piróg, Krzysztof Gonciarz, Lisie Piekło, czy Modny Tata.

Kampania marki Żywiec Zdrój #DoŻółtegoKosza została przygotowana przez agencje Cut the Mustard i Tailor Made PR. Ta ostatnia odpowiada za komunikację projektu – działania media relations, współpracę z liderami opinii oraz partnerami. Agencja Cut The Mustard odpowiada za koncept oraz kreację materiałów filmowych i graficznych - stworzyła m.in. materiały filmowe, landing page akcji oraz wszystkie kreacje graficzne promujące kampanię. Spot wyreżyserował Piotr Matejkowski, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise. Za przygotowanie słupów reklamowych w ramach kampanii odpowiada firma Warexpo. 

zdjęcia: E.Lach/Warexpo

PS

Żywiec Zdrój podczas szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach (COP24) ogłosił zobowiązanie, że już w 2020 roku taka sama ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek zostanie zebrana i poddana recyklingowi. Firma jednocześnie będzie też pracować nad rozwiązaniami alternatywnymi dla plastikowych opakowań.

PS2

Wprowadzenie butelki wyprodukowanej w całości z przetworzonego materiału PET, to kolejny krok w kierunku realizacji zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój. Zgodnie z nim, już w 2020 roku taka sama ilość plastiku, jaką firma wprowadzi na rynek, zostanie zebrana i poddana recyklingowi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij