Sieć John Lewis & Partners zachęca do „podarowania odrobiny miłości” w te Święta

Sieć John Lewis & Partners zachęca do „podarowania odrobiny miłości” w te Święta
„Give A Little Love” – tak brzmi tytuł nowej świątecznej kampanii sieci John Lewis & Partners. Motywem przewodnim bożonarodzeniowej reklamy są akty dobroci, które w 2020 roku są szczególnie istotne.
O autorze
1 min czytania 2020-11-19

W świątecznym spocie John Lewis & Partners pokazano różne przykłady aktów dobroci, które są ze sobą luźno powiązane. Jeden dobry uczynek niesie za sobą serię innych uprzejmości, które wywołują uśmiech na twarzach bohaterów. 

Tym samym brytyjska sieć domów handlowych John Lewis & Partners zachęca wszystkich, aby w te Święta okazać odrobinę życzliwości innym osobom, bo „każdy akt miłości ma pozytywny wpływ na otaczający nas świat, gdy przekazujemy go innym”.

To jednak nie wszystko – całkowity zysk z kampanii świątecznej sieci John Lewis & Partners zostanie przekazany na konto dwóch organizacji charytatywnych, które współpracują z firmą – FareShare, zapewniającą ciepłe posiłki osobom potrzebującym, oraz Home-Start, która wspiera dzieci z rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiada agencja Adam&EveDDB.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Polska marka John Dog zaprezentowała niedawno chwytającą za serce kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest pies, który dziękuje swojemu właścicielowi za wspólnie spędzone chwile.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.