Hutnik Kraków ma nowe koszulki i ratuje populację tygrysów na świecie

1 marca br. o godzinie 19:50 Hutnik Kraków zaprezentował swoje nowe koszulki meczowe, w których zawodnicy zagrają na wiosnę. 10 zł z każdej sprzedanej koszulki trafi do fundacji ratującej populację tygrysów na świecie.
O autorze
1 min czytania 2021-03-02

W pierwszy weekend marca br. swoje zmagania w 2. Lidze wznowi drużyna Hutnika Kraków. Na kilka dni przed pierwszym wiosennym gwizdkiem klub zaprezentował nowe koszulki meczowe. Wyboru wzoru koszulek dokonali kibice, ich wybór padł na model Tiger II przygotowany przez partnera technicznego firmę Joma.

Koszulki natychmiast trafiły również do sprzedaży w sklepie internetowym – temu zaś towarzyszy dodatkowa akcja.

W ramach kampanii 10 złotych z każdej sprzedanej koszulki poprzez sklep internetowy trafi do fundacji ratującej populację tygrysów na świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z naszej strony chcemy nie tylko brać, ale również dawać. Dlatego właśnie postanowiliśmy wesprzeć ratowanie populacji tygrysów na świecie. Mam nadzieję, że inni pójdą za naszym przykładem – wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika.

Całej akcji towarzyszy specjalnie przygotowany teledysk, za który odpowiada Dominik Patoła oraz sesja zdjęciowa autorstwa Marcina Kądziołki. Scenografię pomogła przygotować Dorota Rusiniak, a o charakteryzację zawodników zadbała Mary Sophie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas meczu w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów, który odbył się 19 lutego 2020 roku, piłkarze RB Lipsk zagrali w różnych koszulkach. Jak się okazało, ich sponsor, czyli firma Red Bull, wykorzystał lukę w regulaminie UEFA.

PS2

12 maja 2019 roku drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana była kwestiami marketingowymi.

PS3

Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.