Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sieć Dino wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała koronawirusa

Sieć Dino wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała koronawirusa
Dino to kolejna sieć spożywcza, która wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Wcześniej na taki krok zdecydowały się marki Lidl, Kaufland oraz Biedronka.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Sieć Dino wprowadziła do sprzedaży we wszystkich swoich marketach testy Primacovid wykrywające obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Są to szybkie testy do samodzielnego wykonania w warunkach domowych.

Jak podkreśla firma, produkt Primacovid to certyfikowany test serologiczny szwajcarskiego producenta Prima Lab. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sprawdzenie, czy organizm wytworzył przeciwciała IgG i IgM, zwalczające koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19. 

– Chcemy być najbliżej naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby, dlatego bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na panujące na nim trendy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży testów Primacovid w całej sieci marketów Dino – mówi Izabela Biadała, członek zarządu Dino Polska S.A.

Cena jednego testu to 39,99 zł. Nie obowiązuje limit zakupu przypadający na jednego klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 pojawiły się w marketach sieci Kaufland, Lidl oraz Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na podobny krok zdecydowała się także sieć stacji Shell.