TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Australijczyk siedzący na billboardzie promuje batoniki Caramilk

Australijczyk siedzący na billboardzie promuje batoniki Caramilk
Czekoladowe batoniki Caramilk stały się hitem w Australii. Z okazji wprowadzenia słodyczy na brytyjski rynek ruszyła kampania, w której na billboardach pojawił się prawdziwy Australijczyk opowiadający o fenomenie batoników.
O autorze
1 min czytania 2021-09-29

Brytyjski producent słodyczy Cadbury ruszył z kampanią „Just ask an Aussie”, która angażuje fana i znawcę batoników Caramilk. Australijczyk siedzi na platformie umieszczonej na wielkim billboardzie promującym słodycze i odpowiada na pytania przechodniów. W ten sposób niecodzienna kampania umożliwia nawiązanie interakcji z odbiorcami. Konsumenci – zachęceni napisem na billboardzie „Zapytaj Australijczyka” – mogą zadać pytania o to, dlaczego czekoladowy batonik stał się hitem w Australii.

Osoby, które nie mogą przyjść na miejsce ekspozycji billboardu, mają do dyspozycji media społecznościowe. Marka udostępnia sekcję pytań i odpowiedzi na swoim Instagramie, gdzie również Australijczyk mieszkający w Wielkiej Brytanii – wielki fan batonika – odpowiada na pytania konsumentów. 

Kampania, opracowana przez VCCP, jest prowadzona w wybranym mieście w Wielkiej Brytanii jeden dzień. 26 września Australijczyk pojawił się w Birmingham, 28 września fanka Caramilk siedziała na billboardzie w Manchesterze, a ostatni dzień kampanii został przewidziany na 30 września w Londynie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy zrobić coś, co w naturalny sposób ukierunkuje postać Cadbury Caramilk, jednocześnie wyróżniając się na tle innych nowych produktów. Zdecydowaliśmy się zrobić coś nieco innego, choć szalonego, aby powitać Caramilka na brytyjskich półkach i jesteśmy bardzo podekscytowani, że nasz szalony plan przypięcia prawdziwego Aussie na żywo został zrealizowany – podsumowała Beatrice Berutti, Senior European Innovation Manager, Cadbury.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Netflix, promując film dokumentalny o gwieździe Formuły 1, na ścianie jednego z niemieckich budynków zawiesił ogromną instalację z repliką pojazdu wyścigowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
adidas tworzy pierwszy na świecie billboard-basen. Dzięki niemu marka zachęca kobiety do uprawiania sportów wodnych.

fot.abnews.live; instagram.com/cadburyuk