Daniel Kotliński: Każda marka ma strategię marketingową, nawet jeśli jest tego nieświadoma (podcast)

Daniel Kotliński: Każda marka ma strategię marketingową, nawet jeśli jest tego nieświadoma (podcast)
Daniel Kotliński to były dziennikarz, który z Tigers związany jest od 2018 r. W agencji przeszedł długą drogę, która przekuła go w eksperta od opracowywania strategii marketingowej. Jak tworzyć strategie, kiedy jest ona nieefektywna i jakimi działaniami można sprzedawać swoje produkty?
O autorze
1 min czytania 2022-05-13

Daniel Kotliński był dziennikarzem stricte związanym ze światem biznesu czy marketingu. Jednak w 2018 r. dołączył do Tigers, a to za sprawą samego Franciszka Georgiewa – ówczesnego CEO agencji. Dziś Daniel zajmuje się stricte strategiami marketingowymi. I jak sam wskazuje – każda marka posiada strategię, nawet jeśli nie zdaje sobie z tego sprawy.

– Myślę, że każda marka ma strategię marketingową, tylko nie każda jest tego świadoma. A czy powinna? Tak. Każda decyzja o tym, jaki produkt wytwarzać, jak go dystrybuować, za ile go sprzedawać i jak go promować – to proces decyzyjny. Pytanie brzmi, czy chcesz zaplanować to świadomie, czy nad tymi czterema elementami kontrolę miała konkurencja. Prawda jest taka, że jeśli Ty nie planujesz, to planują za Ciebie inni – mówi Daniel Kotliński.

O tym, jak opracowywać strategie marketingowe, kiedy są one nieefektywne, jak wyznaczać cele i czemu według Daniela nie warto uczyć się marketingu, rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast. Przesłuchaj go koniecznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing