Tailor Made PR i Rozgłos wygrały przetarg na obsługę kampanii influencerskiej #21szklanek dla marki Herbapol

Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.
O autorze
0 min czytania 2022-07-27

Idea kreatywna zastosowana w kampanii podkreśla wydajność, pyszny smak i orzeźwienie, czyli główne benefity letnich smaków Herbapol. Nazwa aktywacji nawiązuje do liczby szklanek napoju, jakie można przygotować z jednej butelki Cytryny Lemoniadowej Herbapol.

Kampania została skierowana do kobiet, w tym młodych mam z dziećmi 7+ oraz całych rodzin. Publikacje przygotowane przez twórców oparto na najbardziej zasięgowym obecnie na Instagramie formacie czyli Reels