Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Apple stworzy własną platformę reklamową? Firma poszukuje doświadczonego managera

Apple stworzy własną platformę reklamową? Firma poszukuje doświadczonego managera
Nowe ogłoszenie rekrutacyjne Apple sugeruje, że gigant technologiczny zamierza rozszerzyć swoją ofertę reklamową. Firma rekrutuje na stanowisko starszego managera ds. produktu, który będzie odpowiedzialny za budowanie mobilnej platformy reklamowej DSP.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Zgodnie z ogłoszeniem Apple, kandydat powinien mieć „duże doświadczenie w prowadzeniu eksperymentów produktowych oraz w optymalizacji kampanii mobilnych z wykorzystaniem pomiarów i atrybucji”. Firma poszukuje osób, które mogą pochwalić się m.in. 8-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami.

Głównym obowiązkiem nowego pracownika będzie stworzenie platformy DSP, która umożliwi reklamodawcom prezentowanie produktów i usług poprzez umieszczanie reklam w usługach Apple.

Czy jesteś gotowy, aby zmienić sposób działania reklamy cyfrowej w świecie zorientowanym na prywatność? Dołącz do naszego zespołu, aby stworzyć nowe doświadczenia reklamowe dla klientów Apple na całym świecie – zachęca firma w swoim ogłoszeniu.

DSP (ang. demand-side platform) to oprogramowanie pozwalające reklamodawcom na zautomatyzowany zakup powierzchni reklamowych w systemie aukcyjnym. System w czasie rzeczywistym analizuje reklamy biorące udział w aukcji i wyświetla te, za które zaoferowano najwyższą cenę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wkroczenie Apple do obszaru programmatic umożliwi firmie kierowanie swoich reklam do grupy docelowej z większą precyzją. Firma, która mocno podkreśla swoje zaangażowanie w ochronę danych użytkowników, ma szanse zyskać większą kontrolę nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi oraz nad tym, jak i gdzie są wykorzystywane dane, zapobiegając ich udostępnianiu.

Od niedawna Apple wprowadza więcej reklam w App Store, umożliwiając umieszczanie ich nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także m.in. w zakładce Today oraz na stronach produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się