Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Netflix wypuszcza Rączkę z rodziny Addamsów na ulice Nowego Jorku

Netflix wypuszcza Rączkę z rodziny Addamsów na ulice Nowego Jorku
W ramach promocji serialu „Wednesday” Netflix postanowił zaskoczyć nowojorczyków. W mieście pojawiła się spacerująca dłoń, czyli Thing – jeden z członków mrocznej rodziny Addamsów.
O autorze
1 min czytania 2022-12-02

W ciągu ostatniego tygodnia hitem Netflixa stał się serial „Wednesday” nawiązujący do amerykańskiego filmu fabularnego „Rodzina Addamsów” z 1991 roku. W ciągu pierwszych siedmiu dni od premiery oglądano go łącznie przez 341,23 mln godzin. Tym samym „Wednesday” pobił rekord 4. sezonu „Stranger Things”. Niewątpliwie na sukces czarnej komedii wpłynął fakt, że 4 pierwsze odcinki wyreżyserował sam mistrz groteski – Tim Burton.

Serial opowiada o tytułowej nastolatce – ekscentrycznej Wednesday Addams, która trafia do nowej szkoły i rozpoczyna prywatne śledztwo związane z serią zabójstw.

Jedną z drugoplanowych, ale najbardziej znamiennych postaci w serii jest Thing Addams (w polskiej wersji – Rączka). To właśnie ucięta, ożywiona dłoń, która szybko przemieszcza się na palcach, została bohaterem nowej akcji Netflixa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma we współpracy z agencją WhoIsTheBaldGuy postanowiła wypuścić przerażającą postać na ulice Nowego Jorku. Reakcje zaskoczonych i rozbawionych przechodniów zarejestrowały ukryte kamery, a zabawne nagranie szybko stało się viralem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To już kolejna kampania Netflixa, w której zastosowano ukrytą kamerę. Niedawno firma postanowiła przenieść niczego niepodejrzewających klientów sklepu z materacami do filmowego świata snów. Akcja była częścią kampanii promującej nowy film „Slumberland”. Z kolei w sezonie halloweenowym Netflix ożywił upiorne dekoracje, aby promować horror „Klątwa Bridge Hollow”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się