Mowa tutaj o ADHD.
ADHD objawia się nadmierną ruchliwością dziecka, brakiem koncentracji i zaburzeniami uwagi. Badania pokazują, że kolarstwo i inne formy ruchu mogą pomóc dzieciom z tym zespołem koncentrować się i poprawić ich zdolności skupiania uwagi. Spot ma na celu przekazanie rodzicom, nauczycielom i pracownikom służby zdrowia jak ważny jest rozwój fizyczno-ruchowy, by pozbyć się objawów choroby.
Zobacz również
Kampania „Outride ADHD”, która rozpoczęła się wraz ze startem 18 Tour de France, będzie działać przez całe lato. Akcja opatrzona jest hashtagiem #RidingForFocus, pod którym możemy wspierać dzieciaki z ADHD.
„Gdybym mogła wybrać jakąś super moc..” słyszymy młodzieńczy głos „ byłaby to zdolność do skupienia się i bycia w stanie dogonić świat, który porusza się zbyt szybko…”. Zobaczcie to sami!
Za realizację spotu odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozmowa na temat dziecięcych chorób zawsze jest trudna. Jak motywować je do działania, jak sprawić, by wstawały z uśmiechem na twarzy? Fundacja SickKids pokazała, że chore dzieci tak naprawdę są wojownikami!
Z kolei w innym spocie, fundacja Sickkids pokazała, co matki przeżywają naprawdę wraz z chorobą swoich dzieci. Zobaczcie → tutaj.
PS2
Ostatnio coraz więcej marek włącza się w pomoc dla dzieci ze schorzeniami. W tym miesiącu w Argentynie Burger King i agencja David nawiązała współpracę z Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują. Część dochodów Burger Kinga zostanie przeznaczona na protezy rąk dla dzieci.