Decathlon udowadnia, że psy to nie tylko najlepsi przyjaciele człowieka, ale także urodzeni sportowcy. W końcu pupile towarzyszą ludziom podczas spacerów, biegania, jazdy na rowerze czy innych aktywności. Jednak nie wszystkie czworonogi mogą cieszyć się swobodą w poruszaniu się.
Sklep sportowy w kampanii „PEThletes” zwraca uwagę na niepełnosprawne psy, które mają problem z chodzeniem. Decathlon wskazuje, że problemy zdrowotne zwierząt mogą również wpłynąć na zmniejszenie motywacji do podejmowania aktywności przez ich opiekunów.
Zobacz również
W związku z tym powstała „PEThletes”, czyli proteza sportowa dla psów wykonana z butelek PET zebranych z parków. Proteza jest dostosowana do psów, które utraciły ruch tylnych łap.
fot. screen YouTube
Kampanię zainaugurowało wydarzenie w parku Villa-Lobos w São Paulo, które powstało przy współpracy z organizacjami pozarządowymi, takimi jak Cãodeirante, a zaproszenia rozesłano do społeczności opiekunów psów niepełnosprawnych. Osoby, które wzięły w nim udział mogły na przykład oddać plastikowe butelki do tzw. Pet-station. Butelki zostały przetworzone na włókna, następnie wydrukowano z nich protezy, dzięki wykorzystaniu metody 3D.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Protezy mają być dostępne w sklepie internetowym Decathlonu. Za kampanię odpowiada agencja Publicis Brasil.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Zobacz czarne psy w nowym świetle. Rusza kampania „Niewidzialne psy” Schroniska na Paluchu
W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.
PS2 Nowy rozdział marki Decathlon. Firma odświeża logo, tożsamość i portfolio
Decathlon ujawnia swój nowy cel, „Move People Through the Wonders of Sport” oraz strategię stojącą za ambicją, aby zapewnić każdemu innowacyjny i zrównoważony sport. W ramach tej ewolucji Decathlon prezentuje nową odsłonę, która obejmuje dynamiczną i przyszłościową tożsamość oraz nowe logo.