Golden Drum Festival 2018: Złote Bębny za niezniszczalną tęczę, dobryznak.org i kampanię Ciemność

Golden Drum Festival 2018: Złote Bębny za niezniszczalną tęczę, dobryznak.org i kampanię Ciemność
Podczas 25. edycji Golden Drum agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała tytuł najlepszej agencji niezależnej oraz The Best of Good, Grand Prix i Złoty Bęben. Nagrody otrzymały też BBDO Warszawa, polski oddział McCann Worldgroup, Grey Group Poland, Plej oraz Saatchi&Saatchi Poland.
O autorze
1 min czytania 2018-10-22

19 października 2018 roku odbyła się finałowa gala 25. edycji Golden Drum Festival 2018, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu. Nagrodę Złota Sieć dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała McCann Worldgroup, z kolei Złotą Różę dla najlepszej agencji otrzymał oddział McCann w Bukareszcie za kampanię Bihor Couture.

Nagrodę Brand Grand Prix przyznano Dieselowi. Tytuł najlepszej agencji niezależnej powędrował do warszawskiego oddziału agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Łącznie w konkursie Golden Drum przyznano 26 Złotych Bębnów, 50 Srebrnych i 12 nagród Grand Prix.

180heartbeats + Jung v Matt za akcję dla marki Ben & Jerry’s „Niezniszczalna tęcza”, opartą na przywróceniu tęczy na warszawski plac Zbawiciela, otrzymała Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good.

Warszawski oddział McCann Worldgroup otrzymał Złoty Bęben w kategorii Functional Efficiency za kampanię „Dobry Znak”, realizowaną we współpracy z Mastercard, Miastodwa i Traffic Design, która ma na celu wsparcie najemców i właścicieli lokali handlowo-usługowych w projektowaniu i produkcji witryn oraz szyldów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwa Złote Bębny otrzymała agencja BBDO Warszawa za kampanię „Ciemność” dla firmy rowerowej Loca Bikes. Agencja została nagrodzona w kategoriach Digital & Mobile oraz Reach.

Złote Bębny trafiły też w ręce agencji Saatchi&Saatchi Poland – w kategoriach Innovative i Social Good – za akcję „Bee Saving Paper” zrealizowaną we współpracy z inicjatywą Miejskie Pszczoły, w której promowano papier odżywczy dla pszczół.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grey Group Poland nagrodzono Srebrnym Bębnem w kategorii Social Good za drukowaną reklamę, która po przyłożeniu do kratki wentylacyjnej w domu pozwalała sprawdzić, czy wentylacja działa poprawnie. Akcję wówczas wsparły sklepy Lewiatan i PEPCO, Złote Tarasy oraz Państwowa Straż Pożarna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja Plej otrzymała Srebrny Bęben w kategori Craft za reklamy z kampanii „Pomagamy na 100” dla Biedronki i Caritas Polska.

W tym roku do konkursu Golden Drum 2018  przesłano rekordową liczbę niemalże 1,2 tys. zgłoszeń, z czego najwięce, bo 188, pochodziło z Rumunii. W składzie jury zasiadali trzej Polacy: Izabela Albrychiewicz z Wavemaker, Jakub Korolczuk z Grey Group Poland i Zofia Bugajna-Kasdepke z MSL.