Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia

Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
Dzień Zakochanych to uniwersalne święto obchodzone w różny sposób, w wielu regionach świata. Celebrują je nie tylko pary, ale też… marki. Okazuje się, że w Walentynki można też jednak zerwać - tak właśnie zrobiła belgijska marka Klaaar. Zastanawiacie się z kim zerwała? Czytajcie dalej!
O autorze
1 min czytania 2024-02-14

Klaaar to belgijska marka produkująca chusteczki do prania. Brand stale deklaruje swoją dbałość o planetę i przywiązuje ogromną wagę do kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego też z okazji Walentynek postawił na… zerwanie. „Z kim?” – pomyślicie. W zasadzie to powinniście zapytać z czym – bo chodzi o plastik

Marka, specjalnie na Dzień Zakochanych, zaplanowała start swojej outdoorowej kampanii. Na belgijskich ulicach stanęły billboardy z dobrze nam znanymi hasłami „Dear plastic, I’m breaking up with you“, Dear plastic, we’re on a break“, Dear plastic, I’m swiping left on you“ czy Dear plastic, I’m not sorry I ghosted you“. Niżej znalazło się logo brandu oraz hasło „wash clean and green”

Źródło zdjęć: Klaaar

Trzeba przyznać, że jest to jedna z ciekawszych walentynkowych kampanii, która w mądry sposób wykorzystuje popularność tego święta po to, aby zwrócić uwagę na problem wszechobecności plastiku – a co za tym idzie – konieczność jego ograniczenia

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jak Wasze Walentynki?

Zdjęcie główne: Klaaar

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Czy Polacy pokochali wielorazowe opakowania na pizzę [WYWIAD]

Priorytetem dla pizzerii Pollypizza jest zrównoważona działalność restauracji. Właśnie dlatego restauracja wprowadziła wielorazowe opakowania na pizzę. Ile osób skorzystało z wielorazowych opakowań? Jakie były reakcje klientów? M.in. o to zapytaliśmy Olę Dojnikowską, właścicielkę pizzerii Pollypizza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Marathon International daje drugie życie plandekom samochodowym

Marathon International ogłasza program odnawialności, czyli „Druga Szansa dla Plandek”.

PS3 Coca-Cola usuwa etykiety z butelek Sprite i upraszcza proces recyklingu

Do marca klienci wybranych sklepów Tesco Express mieszczących się w Brighton, Hove, Bristolu, Londynie i Manchesterze, będą mogli spotkać na półkach “nagie” butelki napoju Sprite. Będą one pozbawione etykiet, co jest wynikiem trwającego badania pilotażowego organizowanego przez Coca-Colę.