Maciej Okraszewski jest wieloletnim dziennikarzem i reporterem. Jak sam przyznaje – częto w redakcjach słyszał, że proponowane przez niego tematy „polskiego czytelnika to nie interesują”. Niestety, jego red. prowadzący i naczelni się mylili, bo Dział Zagraniczny to dzisiaj jeden z najpopularniejszych podcastów o wydarzeniach z zagranicy. Maciej jest 4. pod względem patronów i 7. pod względem miesięcznego wsparcia (ok. 38 tys. zł) najpopularniejszym autorem w serwisie Patronite.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Założyłem bloga w odpowiedzi na hasło, że „polskiego czytelnika to nie interesuje” i stanowiło to dla mnie motto. Uznałem, że to nieprawda, bo ja jestem polskim czytelnikiem i chcę treści dla takich osób, jak ja. Przez wiele lat był to blog, ponieważ jako dziennikarz piszący – pisałem. Z czasem jednak chciałem od tego odejść w pewnym momencie, kiedy okazało się, że nie mam szans na stałe zatrudnienie. A w związku z tym – na ubezpieczenie zdrowotne. Uznałem, że pora na zmianę branży, a wówczas byłem już bardzo zmęczony pisaniem, więc stwierdziłem, że lepszym rozwiązaniem będzie podcast – mówi Maciej Okraszewski.
Z Maciejem rozmawiamy o finansowaniu podcastów za pomocą Patronite, zmieniających się mediach i to, jak wpływają na nie tzw. prokonsumenci, a także o niezależności i obiektywności dziennikarzy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Tomasz Bołcun to brand manager Clickmeeting – platformy m.in. do organizowania wydarzeń online. Z Tomkiem rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek wydarzeń online, czy po pandemii zaczęliśmy odchodzić od digitalu i nad jakimi aspektami eventy internetowe mają przewagę nad tymi tradycyjnymi;
- To prawdziwy przełom w badaniu zasięgu cyfrowych nośników indoorowych! Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji wdrażają właśnie AMS i CitiesAI. W naszym podcaście mówią o tym Robert Migas-Mazur i Waldemar Kruk;
- Rafał Madajczak to założyciel serwisu satyrycznego ASZDziennik, a obecnie dyrektor kreatywny w Gazeta.pl. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media i co to oznacza dla marek.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing