Tegoroczna, 13. już edycja konferencji Infoshare, podczas której eksperci z całego świata omawiali zagadnienia dotyczące innowacji w biznesie i zarządzaniu, sztucznej inteligencji oraz przyszłości światowego rynku technologicznego, dobiegła końca. Na potrzeby wydarzenia portal Mam Startup wraz ze swoim partnerem PKO Bankiem Polskim, stworzył specjalną strefę, w której przeprowadzone zostały wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych.
Zobacz również
Przedstawiamy pierwszy odcinek z serii, w którym Bartosz Filip Malinowski rozmawia z Michałem Sadowskim z Brand24 o tym, co jest mocną stroną jego firmy, co z perspektywy czasu mógłby zrobić lepiej, kim są jego najciekawsi klienci oraz dlaczego warto kłaść naprawdę duży nacisk na obsługę klienta.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]