>>> Czego życzysz branży marketingowej na 2019 rok?
>>> Marki na przełomie 2018/2019: eurobank
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Lidl
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Avon
>>> Marki na przełomie 2018/2019: OLX
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Semilac
>>> Marketing w branży sportowej na przełomie 2018/2019
>>> Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2018/2019
Zobacz również
O roku 2018 dla marki SEAT opowiada Michał Szaniecki, managing director SEAT & Cupra, juror Effie 2018.
Największy sukces marki SEAT w 2018 roku
Jesteśmy w tym roku najszybciej rosnącą marką z Top 20 marek motoryzacyjnych.
Najtrudniejsze wyzwanie w 2018 roku
Zmieniła się regulacja dotycząca homologacji aut, stąd najtrudniej było nam zaspokoić szybko rosnący popyt na nasze auta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Trzy najciekawsze akcje w 2018 roku
Zdecydowanie wprowadzenie SEATa Arony, najmłodszego SUVa w naszej gamie. Zaś najbardziej emocjonującą naszą inicjatywą, która się właśnie materializuje, jest wprowadzenie nowej marki Cupra na rynek polski – marki sportowej ale jednocześnie wyrafinowanej o fantastycznej stylistyce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja z najmocniej zaskakującymi efektami
Właściwie zaskoczył nas najbardziej efekt synergii podjętych działań w zakresie CJ i DCJ, który wygenerował ogromny wzrost zainteresowania (hot leadów) – efekt ten będziemy monetyzować w kolejnych miesiącach.
Mierniki efektywności działań marketingowych
Naturalnie mierzymy efekty na całym lejku zakupowym, przyglądamy się każdej konwersji i każdemu „triggerowi” tych konwersji, dzięki temu potrafimy maksymalizować ROMI i jesteśmy bardzo efektywni kosztowo.
Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2018 roku
Nasza komunikacja to logiczna sekwencja działań głównie TV z klasycznych mediów, która ciągle efektywnie buduje początek lejka, wsparta wielokanałową inwestycją digitalową, socialową, programatyczną i naturalnie doskonałym PR’em.
Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2019 roku
W 2019 roku będziemy koncentrować się dalej na środku i końcówce lejka, dokonamy jeszcze lepszej organizacji inwestycji programatycznych, searchowych i afiliacyjnych
Najbardziej obiecujące trendy marketingowe
Osobiście dalej nie widzę jeszcze pełnego wykorzystania potencjału łączenia nowoczesnej psychologii i neuroscience z big data, to tutaj upatruję największych zwrotów z inwestycji i to jest trend, którym my zmierzamy.
Budżet na działania digitalowe
Jesteśmy tak zorganizowani, aby elastycznie dostosowywać strukturę budżetu, w tym digitalowego, wobec zmieniających się okoliczności na wyjątkowo dynamicznym i sezonowym rynku
Kto odpowiada za działania marketingowe i digitalowe?
Za te działania odpowiada nasz silny zespół marketingu z nowoczesnymi kompetencjami – wspierany naturalnie wyspecjalizowanymi agencjami.
Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce
Ilościowo, patrząc na dynamikę wydatków marketingowych, inflację w mediach i wzrosty największych marek – jest dobrze. Natomiast jakościowo, abstrahując od coraz mądrzejszego i nowocześniejszego podejścia do marketingu, który obserwuję w wielu współpracach wielobranżowych – to dostrzegam problem braku najlepszych marketerów młodego pokolenia na rynku, zjawisko to widzimy ogólnie na rynku, niestety w marketingu również.
3 najważniejsze cele i plany na 2019 rok
Utrzymać wzrost i dalej rozkochiwać naszych konsumentów w dwóch fantastycznych markach dających szczególnie młodym osobom ogrom emocji i frajdę z jazdy.