TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply

„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply
Marka Suitsupply ruszyła z nową kampanią, którą nazwała „Nowa normalność”. W jej ramach powstała seria zdjęć przedstawiająca modeli i modelki w wymownych i odważnych pozach.
O autorze
1 min czytania 2021-03-17

Suitsupply to marka produkująca męskie garnitury. Do tej pory brand stawiał na proste, minimalistyczne kampanie, w których występowali mężczyźni, zazwyczaj solo, w eleganckich ubraniach. Niewątpliwie więc najnowsza kampania znacznie odbiega od standardów promowanych przez firmę.

Hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej Suitsupply jest „Nowa normalność”. Na zdjęciach stworzonych w jej ramach widzimy modeli i modelki w wyuzdanych, odważnych i dość prowokacyjnych pozach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dystans społeczny utrzymujący się przez długi czas sprawi, że zaczęliśmy bać się bliskości innych – co jest całkowicie uzasadnione. Nowa kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – powiedział Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.

PS2

Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.