Wg danych Megapanel PBI/Gemius w czerwcu Pinterest odwiedziło 1,26 mln Real Users, w lipcu 870 tys. RU, a w sierpniu 778 tys. RU.
O tym, czy marki mają czego szukać na Pintereście pisaliśmy już w maju ubiegłego roku. W sierpniu, wrześniu, październiku i czerwcu 2013 roku przedstawiliśmy katalog polskich marek. Pokazaliśmy także case study jednego z najpopularniejszych kont oraz wskazówki jak mierzyć działania komunikacyjne prowadzone w tym serwisie.
Zobacz również
Jak obecnie wyglądają działania polskich marek na Pintereście? Wiele marek przestało rozwijać swoje profile. Największą aktywność wykazują firmy, które prowadzą profile w języku angielskim, próbując dotrzeć także do odbiorców spoza Polski. Prężnie działa Lidl Polska, warto także wyróżnić niewielki, ale ciekawie prowadzony profil Zamku Czocha.
TOP 10 polskich stron z największą liczbą obserwujących
- Thisispaper Magazine (1775611)
- The Illest (7819)
- Sklep FabrykaWafelków.pl (5561)
- Mayamural Kraków 2012 (5430),
- Życie w Luksusie.pl (4100)
- Muzeum Erotyzmu (3 348),
- Daybite (3013),
- DecoBazaar (1 486)
- Miasto Gdańsk (1 430),
- Akademia Stylizacji (1356)
Poniżej przegląd stron, które obserwowane są przez więcej niż 500 osób:
W publikacji „Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych” przedstawiliśmy akcje prowadzone na Pintereście przez Samsung Polska, Winiary, HBO Polska i DentoFresh. W tym roku konkursy przeprowadził Nissan (case study), GoldenRosePL, MasterCard, eKobieca.pl, Śnieżka, Maybelline New York Polska, Elfa Pharm Polska i World of COSTA by coffeeheaven i Groupon Polska:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Śledźcie NowyMarketing na Pintereście!
Słuchaj podcastu NowyMarketing