TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKN Orlen chce mieć własne napoje energetyczne. Koncern szuka producenta

PKN Orlen chce mieć własne napoje energetyczne. Koncern szuka producenta
Niebawem w ofercie PKN Orlen może pojawić się nowość – energetyki pod marką własną należącą do koncernu – Orlen. Producenci zainteresowani współpracą mogą składać swoje oferty do 5 grudnia.
O autorze
1 min czytania 2022-11-25

fot. depositphotos.com

PKN Orlen nie zwalnia tempa. Niedawno koncern postanowił rozszerzyć swoją działalność w e-commerce, odświeżając ofertę sklepu Vitay. Teraz planuje powiększyć listę produktów marki Orlen dostępnych w punktach detalicznych. W tym celu ogłoszono postępowanie dotyczące wyboru producenta napojów energetycznych. Zainteresowani współpracą mają niewiele czasu na złożenie oferty – termin mija po 5 grudnia.

PKN Orlen nieustannie poprawia swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową i obecnie rozpoczyna postępowanie na wybór dostawcy napojów energetycznych pod marką własną Orlen, stanowiących ofertę w punktach detalicznych PKN Orlen – czytamy w komunikacie firmy.

Główne cele prowadzonego postępowania to dobór asortymentu odpowiadającego potrzebom konsumentów, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej, a także aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych w punktach detalicznych oraz zwiększenie sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Producent ostatecznie zostanie wybrany po przeprowadzeniu analizy złożonych ofert i spotkaniu negocjacyjnym z dostawcami, którzy spełnią wymagania koncernu.

Orlen zamierza podpisać umowę ramową, która „obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dostawcy”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przypomnijmy, że w ostatnich miesiącach pojawiło się wiele dyskusji na temat rynku energetyków w Polsce. Ze względu na szkodliwy wpływ takich napojów na zdrowie dzieci i młodzieży Sejmowa Komisja Zdrowia apeluje o zakaz sprzedaży energetyków osobom poniżej 18 roku życia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We wrześniu w ogniu krytyki stanęła sieć Żabka, która promowała napoje Monster w akcji „Powrót do szkoły”. Ostatecznie Żabka poinformowała o „wstrzymaniu” komunikacji, uznając swoje działanie za „niefortunne”.