>>> Sprawdź pozostałe podsumowania tygodnia.
Przed Tobą najciekawsze teksty, które pojawiły się w ostatnim tygodniu na portalu NowyMarketing. Sprawdź, które tematy szczególnie interesowały branżę marketingową. Miłej lektury!
Zobacz również
- #BudowanieWizerunkuMarki. Tym razem, w ramach cyklu, przedstawiamy polską markę Gie El. Sprawdź.
- #OdKulis. Poznaj kulisy akcji „Otwarci na Zmianę” od Fundacji Zwolnieni z Teorii, w której robot AI zdał maturę z j. polskiego. Sprawdź.
- W kolejnej odsłonie „Projektanci, którzy inspirują, projekty, które zachwycają” swoimi inspiracjami podzielili się z nami: Weronika Harzyńska, Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Patryk Hardziej, Edgar Bąk oraz Beata Śliwińska. Sprawdź.
- Jak koncerty Dawida Podsiadły zmieniają świat eventów. Swoimi opiniami podzielili się z nami: Arek Stolarski, Dawid Wojtkiewicz, Filip Gieleciński, Katarzyna Jabłkowska, Paulina Tarnawska oraz Agnieszka Kopiewska. Sprawdź.
- Joanna Ogórek, dyrektor działu marketingu w Porsche Inter Auto Polska, opowiada o zarządzaniu marketingiem luksusowych marek w branży motoryzacyjnej. Sprawdź.
- Biznes apeluje do Ministra Sprawiedliwości o podjęcie zdecydowanych działań w związku z fake newsami. Sprawdź.
- Kreatywność w liczbach. Czy wykresy zabijają marketing? Sprawdź artykuł autorstwa Kamy Kotowskiej.
- Jak wykorzystać szablon GET-WHO-TO-BY w strategii marketingowej? Sprawdź poradnik autorstwa Małgorzaty Dadok-Grabskiej.
- UOKiK wziął udział w globalnym przeglądzie internetu, szukając manipulacyjnych praktyk sprzedażowych – tzw. dark patterns. Sprawdź.
- Agencja 10 Days przeprowadziła eksperyment, który pokazuje, jak rozwinęły się możliwości narzędzi AI w ciągu zaledwie dwóch lat. Sprawdź.
Kampanie
- Musti Group i pies-robot pokazują, czym kończy się trzymanie psa w rozgrzanym aucie. Sprawdź.
- RSPB w animowanej kampanii „We campaign because they can’t” zwraca uwagę na ochronę środowiska naturalnego. Sprawdź.
- Lego stworzyło zestaw klocków upamiętniający scenę z kultowego filmu „Szczęki”. Sprawdź.
- Mondelez testuje papierowe opakowanie czekolady Milka Alpenmilch. Akcja przeprowadzana jest na terenie Niemiec. Sprawdź.
- Marka Engie tworzy 20 razy cięższą rakietę tenisową, by zwrócić uwagę, ile może „ważyć” nierówne traktowanie kobiet w sporcie. Sprawdź.
- Motorola we współpracy z Cinema City rozpoczęły akcję, która zachęca do przeżywania seansów kinowych w pełni. Twarzą kampanii pt. „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” jest Janusz Chabior. Sprawdź.
- Samsung stworzył serię humorystycznych reklam outdoorowych, w których nawiązuje do prywatnego jeta Taylor Swift. Sprawdź.
- RSPCA przedstawia „Save me”, czyli wzruszającą animację i kampanię o znęcaniu się nad zwierzętami. Sprawdź.
- Koreańskie oddziały marki Samsung zorganizowały wystawę pt. „A Farewell to Housework”, poświęconą przedmiotom codziennego użytku w gospodarstwach domowych. Sprawdź.
- Muzeum Migracji w Wielkiej Brytanii ruszyło z kampanią „England without immigration”. Sprawdź.
- Kampania napoju Coca Cola „To magia, gdy świat się jednoczy” zapowiada nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Paryżu i zachęca do tego, abyśmy się jednoczyli. Sprawdź.
- Carlsberg w kampanii „Don’t drink & fish” przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza. Sprawdź.
- „Polska granica nie jest bramą do Europy” – przekonuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych w najnowszej kampanii zniechęcającej do migracji nielegalnymi drogami. Sprawdź.
- MOYA i Fusion Labs ruszają z kampanią „MOYA Odpowiedzialność”, której celem jest ochrona młodzieży przed produktami nikotynowymi. Sprawdź.
Polecajki
Sprawdź kolejną porcję PolecajekNM, a w nich między innymi:
- Rozmowa Kamili Wagner z Sandrą Kaczorowską o tym, jak zbudować it-brand?
- Marek Kich oraz Magdalena Kucia-Ochal w rozmowie o tym, jak wyglądała droga Magdy do e-commerce.
- Artur Kurasiński w rozmowie z Maciejem Wilczyńskim z Valueships o tym, jak i kiedy zacząć przygotowywać się do stworzenia pricingu usług/produktów w firmie.
>>> Sprawdź kolejną porcję marketingowych ciekawostek, które wybraliśmy w redakcji NowegoMarketingu.
PS #PrzeglądTygodnia [28.06-04.07.2024]: tańcząca kosiarka, Fundacja „Maraton Warszawski” kończy współpracę z 4F, hasło „Mam to w D” narusza zasady etyki reklamy
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu, które opublikowaliśmy między 28 czerwca a 4 lipca 2024 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing