Reserved nie odpoczywa i co chwilę prezentuje nam coraz to lepsze kampanie. Wcześniej marka do współpracy zaprosiła francuską modelkę Jeanne Damas i polską aktorkę Joannę Kulig. Później naszym oczom ukazała się kolekcja stworzona razem ze stylistkami brytyjskiego Vogue’a. Tym razem, do promocji linii Re.Design, brand zaprosił zjawiskową modelkę Małgosię Belę, która po raz pierwszy w historii wystąpiła w kampanii polskiej marki.
Linia Re.Design to wysokiej jakości, minimalistyczne ubrania, nawiązujące do aktualnych trendów, lecz ich dostępność jest ograniczona. Limitowana kolekcja wychodzi na rynek co sezon, zaś tym razem inspiracją były krajobrazy i przyroda nadbałtyckich krajów – Łotwy i Estonii. W kolekcji znajdziemy więc beże, morskie błękity, kolory bałtyckiego wybrzeża oraz etniczne motywy. Wisienką na torcie jest tutaj Małgosia Bela, której ponadczasowa uroda idealnie podkreśla naturalność tej kampanii.
Zobacz również
Kolekcję, sfotografowaną przez duet Wunsche&Samsel, charakteryzują też przyjazne środowisku materiały – bawełna organiczna, tencel i cupro, czyli tzw. „wegański jedwab”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uwagę przykuwa również krótki filmik, promujący kampanię, w którym możemy usłyszeć głos Krystyny Czubówny, recytującej znaną wyliczankę w nieco zmienionej formie – „łoś, łoś, Gosia Bela, Gosia Bela, konfacela”.
Aktualizacja 03.04
Pojawił się już cały film promujący kolekcję Re.Design.
PS
Reserved zaprezentował nową limitowaną kolekcję „Heroes”, inspirowaną stylem Davida Bowiego. W roli modela wystąpił Dominik Sadoch, zaś za obiektywem kampanii stanął fotograf Bartek Szmigulski.
PS2
Polska artystka Barrakuz zaprojektowała nową kampanię dla marki Reserved, stworzoną z myślą o tegorocznych walentynkach. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w oraz elementy paryskich rzeźb.
PS3
Do swojej jesiennej kampanii marka Reserved zaprosiła polską aktorkę Joannę Kulig i francuską modelkę Jeanne Damas. Pierwszą częścią był spot #ICanBoogie, drugą „Call for dance”, zaś ostatnim rozdziałem „Rendez-vous”.