Motorola w krótkim eksperymencie rozważa, co może się stać, jeśli technologia „okradnie” nas z życiowych doświadczeń?
Kampania marki polegała na ustawieniu realistycznych manekinów wpatrzonych w ekrany smartfonów w różnych, zatłoczonych miejscach na Manhattanie, w tym obok schodów metra i przed wózkiem hot-dogów. Gdy przechodzący obok ludzie zaczynali rozumieć, że postać nie jest prawdziwa, mogli zauważyć wiadomość skierowaną prosto do nich: „Ile razy dziennie Ty tak wyglądasz?”:
Zobacz również
„Motorola wierzy, że lepsza równowaga między telefonem a życiem osobistym czyni nas szczęśliwszymi i bardziej połączonymi z ludźmi i otaczającym nas środowiskiem” – powiedziała w oświadczeniu marka. Dlatego przeanalizujmy, ile czasu my wpatrujemy się w ekrany smartfonów i zastanówmy się, czy nie warto się rozłączyć i otworzyć na otaczający nas świat?
PS
Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów – to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na co dzień każdy z nas korzysta z telefonów komórkowych. Nierzadko zdarza się, że zaraz po przebudzeniu bierzemy do ręki smartfona, żeby sprawdzić maile, czy przejrzeć Instagrama. Od teraz w McDonald’s przy stole odpoczniesz od technologii.
PS2
Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule.