Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Podczas tegorocznej, 26. edycji festiwalu Golden Drum, na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
O autorze
2 min czytania 2019-07-19

Tegoroczny festiwal rozpocznie się 17 października i potrwa dwa dni. Jego uczestnicy będą dyskutować o tym, jak branża kreatywna i jej działania mogą przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Tematem przewodnim festiwalu będzie Creatvity4Change.

Gwiazdami tegorocznej edycji będą:

  • Slavoj Żiżek: filozof i teoretyk kultury, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie który zajmuje się psychoanalizą, polityką i kulturą popularną. Slavoj Żiżek jest znany z prowokacyjnego stylu oraz wyrazistego humoru. Jest autorem 80 książek, jego debata z dr. Jordanem Petersonem w Toronto została okrzyknięta intelektualnym wydarzeniem ostatniej dekady.
  • Jeanette Liendo: jest starszą wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard, kieruje marketingiem firmy w całej Europie. Jej doświadczenie obejmuje pracę w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i APEC. Z perspektywy międzynarodowego eksperta Jeanette opowie jak budować współpracę między klientem a agencją by stymulować proces kreatywny.
  • Profesor Bogdan Draganski: to topowy badacz mózgu na świecie, ekspert w zakresie neuronauki. Jest konsultantem neurologii w Klinice Neurobiologii Klinicznej w Szpitalu Uniwersyteckim w Lozannie, dyrektorem laboratorium neuroobrazowania LREN. Na Golden Drum opowie o aktualnych technikach wykorzystywanych do modulowania poszczególnych funkcji mózgu, w tym jak zwiększać potencjał kreatywny.

W Portoroż zobaczymy także Polaków:

  • Michał Marczak: reżyser filmowy i reklamowy, jego ostatni film: „Wszystkie nieprzespane noce” został nagrodzony między innymi w Sundance oraz trafił do top zestawień takich magazynów jak Rolling Stone Magazine i IndieWire. Jego poprzednie dzieło, film „Fuck for Forest”, został uznany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej za najczęściej wyświetlany polski dokument za granicą w 2013 roku, a brytyjski magazyn Dazed & Confused wyróżnił „Fuck for Forest” jako jeden z 10 filmów najbardziej innowacyjnych i rozwijających gatunek dokumentu.
  • Anna Różalska: założycielka i CEO agencji Match & Spark, reprezentującej ponad 40 twórców filmowych. W 2016 roku, podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, magazyn Screen International przyznał jej prestiżowy tytuł „Future Leaders – Agents”. Wspólnie z Michałem Marczekiem opowie jak znaleźć odpowiednią osobę do projektu, a właściwie jak znaleźć odpowiedni projekt, jak pracować nad innym budżetem, znaleźć mądre rozwiązania, aby sprostać większym lub mniejszym wyzwaniom w każdym projekcie.
  • Agata Małkowska-Szozda: szefowa departamentu Reklamy, Marketingu i PR magazynu „Press”, współautorka książki „101 reklam, które musisz znać”, podsumowujących dwie dekady reklamy w Polsce. Podczas Golden Drum poprowadzi dyskusję panelową „Let’s cut the bullshit” z przedstawicielami agencji sieciowych i niezależnych, wśród nich znajdzie się także Mikołaj Sadowski, chief creative officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Laureat ponad 230 nagród, wśród nich Cannes Lions, Clio, NYF, Epica i Eurobest. W 2018 roku zdobył na Golden Drum prestiżowy tytuł Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 13 sierpnia, ten dzień jest też ostatnim dniem kiedy są dostępne karnety EARLY BIRD. Jak co roku, częścią festiwalu będzie Young Drummers Competition, która jest skierowana do młodych osób, które nie ukończyły 30 roku życia.

Kluczowe daty:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Festiwal:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkuresie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia: engine.goldendrum.com