Firma Jysk już od jakiegoś czasu prowadzi swojego vloga. Publikowane w ramach niego filmiki pełne są ciekawostek oraz faktów na temat firmy, a do tego zaprezentowane w świeży i interesujący sposób.
15 kwietnia na YouTubie marki opublikowane zostało kolejne wideo z serii, tym razem na temat akcji „Store Takeover”. Polega ona na tym, że kilku dyrektorów Jysk, zastąpiło pracowników Galerii Morena, którzy zostali wysłani przez firmę do Hiszpanii w nagrodę za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.
Zobacz również
PS
Zastanawiacie się, ile telefonów dziennie odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów JYSK? Jakie nowe rozwiązania wprowadza sklep internetowy marki? Albo jak duże jest jej Centrum Dystrybucyjne? Odpowiedzi na te pytania poznacie w najnowszym vlogu firmy.
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.