#1 Gucci – AcquadiFiori
15 ilustratorek z całego świata w nowej kampanii Gucci rysowało ilustracje o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości. Więcej w artykule Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości.
Zobacz również
#2 McDonald’s – BigCan
W tym roku 50 lat kończy ikona McDonald’s – Big Mac. Z tej okazji Coca-Cola stworzyła w hołdzie burgerowi specjalną puszkę, która jest równocześnie prezentacją samej kompozycji przekąski!
#3 Tiffany & Co. – Belevie in Dreams
W maju rozpoczęła się również kampania Tiffany & Co. „Belevie in Dreams” towarzysząca premierze kolekcji biżuterii „Tiffany Paper Flowers”. Główną rolę w spocie gra Elle Fanning, tańcząca na kolorowych ulicach Nowego Jorku.
#4 IKEA – Say No To Bullying
Aby pokazać negatywne skutki słownej przemocy, IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie dwóch roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. W akcji wykorzystano dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
#5 Mini – Find the fastest way
W marketingu lubimy niestandardowe akcje, które w swojej prostocie zwalają z nóg, dlatego trzeba pogratulować marce MINI, która wpadła na doskonałą promocję swojej nowej funkcji RTTI (Real Time Traffic Information). Więcej o akcji w materiale “MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#6 Muzeum Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział!
Czy promowanie muzeum musi być nudne? Kampania Muzeum Narodowego w Poznaniu wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci. Spoty w humorystyczny sposób zachęcają do odwiedzenia wystaw muzealnych. Więcej pod linkiem „Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci.
#7 AirAsia
Linie lotnicze AirAsia kontynuowały kampanię z 2017 roku, w której w figlarny sposób zachęcały do podróżowania w dni powszednie, kiedy to miejsca turystyczne Tajlandii nie są szczególnie zatłoczone.
#8 IKEA – The sleepiest print ad ever made
IKEA już nie raz wyszła poza schemat większości reklamodawców i nie przestaje nas zaskakiwać. Tym razem stworzyła najbardziej usypiającą reklamę na świecie.
#9 Whirlpool – Congrats, parents
Wraz ze zbliżającym się w USA terminem ukończenia szkół średnich Whirlpool celebrował i gratulował niestrudzonego wysiłku rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy.
#10 Kia – Stinger
Marka Kia, aby wzbudzić zainteresowanie samochodem, którego premiera miała miejsce w 2017 roku, wysłała interaktywną broszurę 100 dziennikarzom motoryzacyjnym. Książka ma kilka cech charakterystycznych dla fanów ostrej jazdy: spaloną gumę, mandat za przekroczenie prędkości i… Więcej przeczytacie pod linkiem Kia stworzyła interaktywną książkę, która pozwala poczuć atmosferę szybkiej jazdy.
#11 Schweppes – The Dress for Respect
86% kobiet w Brazylii deklaruje, że było nękanych w klubach nocnych. Marka Schweppes przeprowadziła eksperyment, by potwierdzić te dane i otworzyć ludziom oczy na problem molestowania.
#12 Burger King – Prom
Nie ma nic straszniejszego niż publiczne odrzucenie romantycznych zalotów. Burger King zaryzykował porażkę na dużą skalę i zaprosił konkurencyjny lokal na bal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, w jaki sposób to zrobił. Zobaczcie na Burger King zaprasza po sąsiedzku Wendy’s na bal. Czy mają szansę zostać królem i królową balu?
#13 Moviestar
W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Dlatego Moviestar i agencja Y&R Mexico od dawna uświadamiają, że spotykanie się z kimś poznanym na portalach społecznościowych może skończyć się nieprzyjemnie.
# 14 Danone – Konfusion Kitchen
Jeśli Ty też nie nadążasz za najnowszymi wegańskimi, paleo, bezglutenowymi, surowymi, bez laktozy, rezygnującymi z cukrów, trendami w żywności, które wydają się nie mieć końca, to Danone stworzył eksperyment specjalnie dla Ciebie!
#15 PornHub – Socks
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie witryn z materiałami pornograficznymi przedstawiła nową kolekcję skarpetek, które stworzone są dla sportowców, miłośników mody i tych, którzy lubią spędzać czas z PornHub w „cztery oczy”.
#16 IKRA – ASMR
Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
#17 Grey Group Poland – Kartka, która może uratować życie
Agencja Grey Group Poland stworzyła kampanię, która miała na celu przeciwdziałanie zatruciu czadem. O akcji napisały największe media branżowe. Po więcej wejdźcie na Kartka, która może uratować życie — polska kampania podbija świat.
#18 KitKat – Flight Delayed Break Machine
Skoro czas na przerwę, czas na KitKat. Brazylijska agencja JWT i marka KitKat stworzyły automat oferujący darmowe batony pasażerom, których samoloty zostały opóźnione.
#19 Vanity Fair – Emilia Clarke Re-Creates Stock Photos
Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe.