Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Sztuczna inteligencja może nam bardzo pomóc w realizacji codziennych zadań“. Reckitt Health podsumowuje 2023 rok

„Sztuczna inteligencja może nam bardzo pomóc w realizacji codziennych zadań“. Reckitt Health podsumowuje 2023 rok
Największe sukcesy i wyzwania, najciekawsze trendy i najważniejsze plany na 2024 rok - o tym wszystkim opowiedziała nam Inga Songin - Regional Marketing Director Poland&EE w Reckitt Health & Nutrition.
O autorze
2 min czytania 2024-01-18

Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?

Rok 2023 pod wieloma względami był wyjątkowy dla Reckitt Health. Nasze największe sukcesy to:

Kampania „The Art of Sex Ed” („Sztuka bez Wstydu”) otrzymała Cannes Lions oraz nagrody w międzynarodowym konkursie Eurobest. To kampania zbudowana na mocnym lokalnym napięciu, przełamująca schematy, oparta na połączeniu kreatywności, technologii i purpose.

Druga inicjatywa, „Jak to robić na Discord”, jest kolejną odsłoną działań edukacyjnych marki Durex. W ramach tej kampanii stworzyliśmy klinikę edukacji seksualnej w oswojonym wśród młodzieży środowisku. Szukając młodych ludzi potrzebujących wsparcia, dotarliśmy na Discord, który sami odkrywaliśmy w tym procesie. Za obie kampanie odebraliśmy wiele nagród w konkursach: Effie, KTR, Inovations. Cudownie było stać na scenie z zespołem ludzi, którzy poprzez działania marki Durex zmieniają rzeczywistość seksualną Polaków. Cieszę się, że nasze działania są tak mocno doceniane przez branżę w tak wielu różnych kategoriach: social impact, creativity, innovative solutions, digital, consumer experience. 

Kampania społeczna marki Strepsils „Lecz się odpowiedzialnie” realizowana wraz z ekspertami i partnerami. W ramach kampanii poruszyliśmy tematykę nadużywania antybiotykoterapii w leczeniu infekcji górnych dróg oddechowych oraz zjawisko antybiotykooporności i edukowaliśmy o różnicach i sposobach leczenia infekcji wywoływanych przez wirusy i bakterie. Ta kampania otwiera dyskusję o bardzo istotnych wyzwaniach społecznych. Przeprowadzone przez nas badania konsumenckie utwierdziły nas w przekonaniu, jak ważny i pilny jest ten temat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z otoczeniem zewnętrznym na rzecz wspólnych celów społecznych, która poszerza perspektywę, otwiera oczy, generuje nowe pomysły i rozwiązania. W minionym roku rozszerzyliśmy listę naszych partnerów: instytucji, NGOs, a co ważniejsze – budujemy z nimi relacje długoterminowe, w oparciu o zaufanie i wzajemny szacunek. Taka współpraca jest bardzo korzystna i rozwojowa dla wszystkich stron. A ja jestem przekonana, że tylko w ten sposób można sięgać po więcej i przekraczać kolejne granice.

Ogromną radość sprawia mi świadomość, że my, marketerzy w Reckitt, rozwijamy nasze kompetencje każdego dnia, wychodzimy ze strefy komfortu, podważamy status quo. Prowadząc marki w sposób odpowiedzialny, stajemy się coraz bardziej świadomymi i lepszymi liderami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?

Największe wyzwania biznesowe dotyczyły problemów z dostępnością produktów, wynikające ze wzrastającego popytu na OTC, co było efektem pandemii i wojny w Ukrainie. Robiliśmy wszystko, aby zapewnić pacjentom stały dostęp do naszych produktów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w minionym roku?

Głównym trendem był rozwój AI oraz dalszy postęp technologiczny. Ten trend będzie nadal się rozwijać, dlatego warto, aby marketerzy oswoili się z nim jak najszybciej i zrozumieli, jak mogą wykorzystywać go w swojej pracy. Wiele mówi się o tym, jaki będzie wpływ AI na przyszłość marketingu, komunikacji, badań marketingowych, contentu, etc. Ja nadal jestem przekonana, że wizja i strategia w połączeniu z emocjami będzie trudna do zastąpienia przez AI. Sztuczna inteligencja może jednak bardzo nam pomóc w realizacji codziennych zadań.

Jakie są Twoje najważniejsze plany / wyzwania / postanowienia na 2024 rok?

W 2024 roku planuję konsekwentnie realizować swoje projekty: rozwijać marki, które kontrybuują społecznie, budują wartość kategorii i biznesu. Chcę budować zespoły, które widzą sens w codziennej pracy, inspirować i rozwijać ludzi, by szukali swojej misji i podążali za pasją. Chcę tworzyć organizacje, w których każdy może być sobą i rozwijać swój potencjał.