20.11.2023
Pierwszy Black Friday od czasu wprowadzenia Dyrektywy Omnibus. UOKiK komentuje
20.11.2023
Pierwszy Black Friday od czasu wprowadzenia Dyrektywy Omnibus. UOKiK komentuje
20.11.2023
Jak nie dać się złapać w pułapkę na Black Friday?
03.11.2023
Black Friday – ile możesz na nim oszczędzić?
02.11.2023
Kultowe „Wredne dziewczyny” w klipie promocyjnym sieci Walmart na Black Friday
22.12.2022
Good Practice, Best Practice (odc. 2): Pomysłowość w trakcie cenowej wojny
04.11.2022
Kamila Dróżka (Country Manager Eastern Europe, Criteo): Commerce media to nowe podejście do reklamy cyfrowej
15.03.2022
Michał Pawlik (Morele.net): Pracujemy nad tym, aby Morele były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować
01.12.2021
Wyniki Black Week 2021 w Grupie Domodi
29.11.2021
Cyber Monday w CCC: Dzień wielkich obniżek
26.11.2021
Black Friday i Cyber Monday 2021: 6 na 10 konsumentów zrobi zakupy w święto wyprzedaży
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero