2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
4 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
5 dni temu
#NMInsights: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji [RAPORT]
02.04.2024
Mapa wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży
28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
27.03.2024
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
27.03.2024
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
25.03.2024
Aleksandra Przegalińska: Nadchodzi wielkie lato AI [WYWIAD]
22.03.2024
Zeskanuj lodówkę, by otrzymać gotowy przepis na danie. Narzędzie AI Meal Reveal od Hellmann’s
18.03.2024
„Gallery of Hope” – Breast Cancer Now przy wsparciu AI wygenerowała wspomnienia, które jeszcze nie powstały
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia