Pressroom Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów 14.10.2022 Pressroom gastronomia obsługa klienta technologia Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka 12.10.2022 Pressroom obsługa klienta 19 Południk Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe” 05.10.2022 Pressroom PZU User Experience obsługa klienta Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
E-commerce Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki 08.07.2022 E-commerce obsługa klienta zakupy Dostawa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kreacja i technologia Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS 02.06.2022 Kreacja i technologia obsługa klienta moda wirtualna przymierzalnia Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Obsługa klienta Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów 27.05.2022 obsługa klienta sprzedaż moda Wizerunek marki Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Obsługa klienta Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych 23.05.2022 obsługa klienta zakupy MasterCard Biometria Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-commerce Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care? 29.12.2021 E-commerce obsługa klienta edrone Customer Care Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
E-commerce 6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce 17.12.2021 E-commerce komunikacja obsługa klienta customer experience Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Marketing IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi 26.10.2021 marketing obsługa klienta Ikea jedzenie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Obsługa klienta W wybranych miastach dostawa do Paczkomatów InPost już w dniu nadania 17.09.2021 obsługa klienta Paczkomaty InPost przesyłki Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Chatboty Jak nie zepsuć automatyzacji telefonicznej obsługi klienta? 01.09.2021 komunikacja obsługa klienta automatyzacja Chatboty Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Technologia Wprowadzenie centralki zintegrowanej z CRM w małych i średnich firmach 19.03.2021 MŚP CRM obsługa klienta biznes Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Raport: AI i nowe technologie w polskiej obsłudze klienta. Dlaczego jesteśmy w tyle? 10.02.2021 Pressroom raport badanie obsługa klienta Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Chatboty Chatboty: przewodnik po botach konwersacyjnych 03.02.2021 komunikacja obsługa klienta customer experience konsumenci Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – poznaj raport State of Customer Support 2020 04.12.2020 Pressroom raport obsługa klienta Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania