14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN