14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
2 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
3 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
3 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
4 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
4 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły