14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia