![Dlaczego blisko 80% zmian i poprawek na stronach firmowych prowadzi do spadków konwersji? Cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/Projekt-bez-nazwy-2024-08-22T1-1-142x0-c-default.png)
02.09.2024
Dlaczego blisko 80% zmian i poprawek na stronach firmowych prowadzi do spadków konwersji? Cz. 1 [PORADNIK]
02.09.2024
Dlaczego blisko 80% zmian i poprawek na stronach firmowych prowadzi do spadków konwersji? Cz. 1 [PORADNIK]
20.06.2024
Zmiany w sprzedaży produktów niektórych marek na Allegro. Od 2 września br. konieczna akceptacja Warunków Ochrony Marek
19.03.2024
Allegro wkracza na rynek słowacki
22.06.2023
Kerfuś otwiera swój e-sklep! Oficjalny merch internetowej gwiazdy już dostępny online
15.06.2023
Warta Poznań płynie z nurtem innowacji. Rozpoczyna współpracę z polskim startupem Znika
02.12.2022
Płatności odroczone – pokochały je miliony. Dlaczego powinieneś je udostępniać w sklepie online?
01.12.2022
Jak digital zmienił branding?
18.11.2022
PKN Orlen uruchomił nowy sklep internetowy Vitay
18.11.2022
Polski m-commerce rozkręca się, ale nadal potrzebuje poprawy. Raport Google Polska i e-point SA
30.09.2022
Jak przygotować sklep internetowy na sezonowość sprzedaży?
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]